Începând cu data de 1 ianuarie 2016, ca urmare a procesului de integrare a companiei Congaz în GDF SUEZ Energy România care a adoptat recent marca ENGIE, serviciile şi produsele energetice comercializate pentru clienţii furnizorului Congaz vor fi promovate sub marca ENGIE.
Ca urmare a integrării sus-amintite şi a adoptării mărcii ENGIE, compania informază clienţii asupra următoarelor aspecte:
1. Toate contractele de furnizare a gazelor naturale și servicii tehnice aflate în derulare rămân valabile, acestea nefiind afectate de această schimbare;
2. Clienţii CONGAZ vor putea avea acces la portofoliul de produse şi servicii ENGIE, începând cu 1 ianuarie 2016;
3. Facturile emise de către CONGAZ se vor putea achita, ca și până acum, în conturile bancare ale CONGAZ sau la partenerii de plată bancari și nonbancari, chiar dacă data scadenței este după 1 ianuarie 2016; Începând cu data de 1 ianuarie 2016, facturile pentru clienții Congaz vor fi emise de GDF SUEZ Energy România care a adoptat recent marca ENGIE pentru comercializarea produselor şi serviciilor sale;
4. Începând cu 1 ianuarie 2016, preţurile finale pentru furnizarea reglementată a gazelor naturale către consumatorii casnici vor fi cele aprobate prin Ordinul ANRE nr. 105/2015 pentru GDF SUEZ Energy România. Începând cu data de 1 ianuarie 2016, clienţii Congaz vor avea la dispoziţie toate canalele de informare puse la dispoziţie de ENGIE, respectiv: pentru informații privind contul de client sunt disponibile serviciul național de call-center la numărul 0241.936, de luni până vineri în intervalul orar 08:30 – 19:00 (apel taxabil conform tarifelor stabilite de operatorii de telefonie) şi formularul online disponibil pe www.engie.ro. · pentru urgențe gaze naturale (miros de gaze naturale, incendii, explozii) este disponibil serviciul de call-center Apeluri de Urgenţă la numărul de telefon 0241.928. Apel taxabil conform tarifelor stabilite de operatorii de telefonie.