Ministrul delegat pentru proiecte de interes naţional şi infrastructură, Dan Şova, a anunţat că va cere anchetarea modului în care centura rutieră Vâlcele – Apahida din judeţul Cluj a devenit cea mai scumpă şosea din România. Declaraţiile sale au fost făcute la deschiderea ultimului tronson din această centură a Clujului, eveniment care a fost transformat de PSD într-un adevărat eveniment de partid. La deschiderea centurii au venit toţi liderii marcanţi ai principalului partid de guvernământ, indiferent dacă aveau vreo legătură sau nu cu centura. „Aşa cum v-am spus din februarie, terminăm centura, începem ancheta”, a spus Dan Şova.
Ministrul Dan Şova a declarat că această centură a costat 140 de milioane de euro. El a adăugat că ar fi nevoit să reconstruiască „dărâmăturile lui Boc”. Construirea centurii a început acum şapte ani, iar preţul estimat iniţial era de trei ori mai mic. Preţul a crescut semnificativ, la fel ca şi termenul de execuţie, din cauza unor alunecări de teren care au apărut pe Dealul Feleacului. Proiectantul centurii a fost unul dintre exponenţii USL, clujeanul Mircea Pop, care a fost până recent şeful Companiei Naţionale a Autostrăzilor şi Drumurilor Naţionale din România.