Câteva fotografii din primul număr Playboy fără femei dezbrăcate au apărut pe Internet cu o săptămână înainte punerea în vânzare a revistei și demonstrează că publicația nu şi-a schimbat radical abordarea.
Astfel, în numărul de martie, modelele sunt pozate tot nud, în poziții mai puțin explicite, deşi directorul Playboy a anunţat, în octombrie, că în revistă nu vor mai apărea femei dezbrăcate.
Modelul Sarah McDaniel, care apare pe coperta noului număr a declarat, într-un comunicat, că pictorialul a urmărit să o portretizeze aşa cum ar apărea în ochii persoanei iubite, cu respect şi iubire.
Citeşte şi: FOTO. Revista Playboy se pregăteşte de ultimul pictorial nud. Ce model celebru a ales
În noul număr Playboy, cititorii vor descoperi un interviu cu analistul politic Rachel Maddow, dar şi o rubrică nouă cu articole scrise de actorul James Franco.
Decizia revistei de a pune capăt tradiţiei care a consacrat-o a fost anunțată la finalul anului trecut într-un articol din New York Times: Playboy va publica în continuare fotografii cu femei in ipostaze provocatoare, doar că nu vor mai fi nud.
Playboy a fost ”forțată” să recurgă la alte metode de a-și fideliza clientela, pe fondul declinului presei scrise. Mai mult, în timp ce multe reviste au trecut cu succes în online, revista pentru bărbați nu a reușit această performanță. Directorul executiv, Scott Flanders, a declarat că Internetul pune o gamă largă de pornografie la dispoziția utilizatorilor, astfel că fotografiile Playboy, care odată ieșeau în evidență, nu sunt ceva neobișnuit în online.
Revista Playboy a cunoscut un succes internațional, nu numai datorită nudității femeilor, ci și pentru că a publicat autori cunoscuți și a realizat interviuri cu o serie de figuri marcante în cultura și politica internațională, precum Miles Davis, Martin Luther King Jr., Steve Jobs, Fidel Castro și John Lennon.
Citeşte şi: Playboy NU mai publică fotografii cu femei dezbrăcate. Care este motivul
Pe site-ul companiei nu au mai fost publicate fotografii cu femei goale de mai bine de un an. Rezultatul a fost creșterea numărului de vizitatori unici la 16 milioane, de patru ori mai mult decât înainte.