Reţeaua de socializare Facebook este în discuţii cu Liga Profesionistă de Fotbal American (NFL) în vederea achiziţionării drepturilor de difuzare a meciurilor din acest campionat, informează AFP, citată de Agerpres.
Facebook concurează, pentru a putea transmite meciurile, cu postul de televiziune CBS. Facebook a confirmat existenţa unor astfel de negocieri, anunţate prima dată de vicepreşedintele pe probleme de parteneriate al reţelei, Dan Rose, pe site-ul Variety.
Cea mai prosperă ligă sportivă din lume -NFL – încearcă noi modalităţi de dezvoltare şi a permis reţelei Yahoo să difuzeze, gratuit, un meci pe 25 octombrie, o premieră pentru un astfel de mare campionat.
Potrivit Variety, pe lângă Facebook, site-ul Amazon şi operatorul de telefonie Verizon se află în negocieri cu NFL.
Nici partenerii tradiţionali nu şi-au spus însă ultimul cuvânt, Leslie Moonves, preşedinte director general al CBS, care include canalul gratuit cu acelaşi nume, a menţionat că este în discuţii cu NFL.