„Poveştile celor mai rele femei comuniste şi ale victimelor lor: sora lui Ceauşescu adora să umilească, iar torţionara ‘Cap de Cal’ îi schingiuia pe deţinuţii politic”, titrează Adevărul în ediţia de vineri: „În comunism, nu doar bărbaţii s-au remarcat prin cruzime, ci şi femeile. Epoca de Aur a lui Ceauşescu a avut câteva femei-tartor care au urmat cu fidelitate modelul savantei. Pornind de la Elena Bărbulescu, sora dictatorului, care le-a făcut viaţa amară oltenilor, până la celebra torţionară care îi schingiuia pe deţinuţii politic, Margareta Hegheduş ‘Cap de Cal’, toate au rămas în istorie ca femei de temut.
„Cuscrul preşedintelui Băsescu-întâlniri la nivel înalt”, aflăm din Cotidianul: „Pe data de 4 februarie 2010, Bebe Ionescu s-a întâlnit cu subprefectul de Vâlcea, Viorel Popescu şi Sorin Popa, vicepreşedintele BRD. După întâlnire, Bebe Ionescu a plecat cu maşina înspre parcul Herăstrău, unde s-a întâlnit din nou cu Sorin Popa”.
„Ponta bagă în colaps piaţa achiziţiilor publice şi blochează absorbţia fondurilor europene”, potrivit Curentul: „Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor va fi desfiinţat cât mai curând, urmând ca Guvernul să înfiinţeze la Tribunalul Bucureşti o secţie specială pentru judecarea contestaţiilor în domeniul achiziţiilor publice.
Anunţul făcut zilele trecute de premierul Victor Ponta survine la scurtă vreme după ce oficialii Comisiei Europene (CE) au cerut imperativ Executivului să evite orice modificări legislative care afectează independenţa acestei instituţii administrative- jurisdicţionale. Culmea, prioritatea desfiinţării CNSC a fost reluată şi de către ministrul Justiţiei Mona Pivniceru, personaj care la începutul mandatului îşi propunea ca prioritate degrevarea anuală a instanţelor din România cu aproximativ 6.000 de dosare pe an”.
Gândul arată „cât costă zborul lui Băsescu cu avionul de linie, în timp ce aeronava VIP a TAROM stă în hangar”: „Preşedintele Traian Băsescu s-a decis: nu va mai merge cu avionul TAROM cu care a circulat în regim charter în ultimii doi ani şi jumătate în străinătate după conflictul cu ministrul Relu Fenechiu care i-a reproşat că avionul aduce pierderi companiei de 7 milioane de euro pe an.
La ultimele două deplasări externe preşedintele a ales zborurile de linie, deşi are la dispoziţie o aeronavă a companiei TAROM adaptată pentru nevoile de securitate şi de comunicaţii ale demnitarilor. Astfel, Administraţia Prezidenţială plăteşte în jur de 4000-5000 de euro pentru un drum în Europa, cu diferenţa că banii de la buget nu mai intră automat în contul companiei de stat, ci, în funcţie de cursă, pot ajunge şi la concurenţă”.