CONPET S.A. Ploieşti organizează licitații cu strigare, pentru înstrăinarea unor conducte și tronsoane de conductă îngropată.
Aceste bunuri reprezintă țeava îngropată în pământ, având diametrul cuprins între 2 3/8” și 20” şi lungimi cuprinse între 4 m și 43.700 m.
Ședințele de licitație se organizează în zilele de joi lucrătoare ale lunii, respectiv 03.11.2016, 10.11.2016, 17.11.2016, 24.11.2016, 08.12.2016 și 15.12.2016, ora 10,00, cu acces admis tuturor ofertanților.
Pentru relaţii tehnice privind bunurile scoase la licitaţie vă puteti adresa Serviciului Conducte, tel. 0244/401360 int. 1375.
Garanția de participare este în cuantum de 10% din valoarea bunurilor pentru care ofertantul a optat să liciteze, taxa de participare la licitație este de 100 lei, iar taxa de vizitare este în cuantum de 1000 lei.
Taxa de vizitare și taxa de participare sunt nerambursabile. Garanția de participare se restituie ofertanților care nu întrunesc condițiile de participare la licitație precum și celor care nu au adjudecat bunuri la licitație.
Taxa de participare, garanția de participare și taxa de vizitare se virează în contul de virament RO38RNCB0205044865700001 deschis la BCR Ploieşti, ori prin plata în numerar la caseria societăţii, situată la dispeceratul central, str. Anul 1848 nr. 1-3 Ploiești, până la data și ora licitației.
Pentru informaţii privind condiţiile de participare la licitaţie, modelul de contract, lista bunurilor ce fac obiectul licitaţiei, contactați Biroul Patrimoniu, tel 0244/401360 interior 2516.
Data limită până la care se pot solicita informaţii şi depune documentaţia de participare la licitaţie este data licitației, ora 10, la Comisia de Licitație.
Licitaţiile vor avea loc în datele de :
03.11.2016, 10.11.2016, 17.11.2016, 24.11.2016, 08.12.2016 si 15.12.2016 ora 10,00, cu acces admis tuturor ofertanților, la sediul ad-tiv nr. II, str. Rezervoarelor nr.8, Ploieşti – sala de şedinte.
COMISIA DE LICITAȚIE:
Președinte: Ing. Ion Scarlatescu, șef Serv. Gestiune Patrimoniu
Membrii:
Cons. Jr. Cristina Vlădescu, Serv. Juridic
Ec. Dobromir Mihaela, Serv. Contabilitate
Ec. Cătălin Ignat, Birou Aprovizionare
Ec. Vlăduț Tudose, Birou Urmărire Contracte
Ing. Cristina Timofte, Serv. Conducte
Secretar:
Ing. Cătălina Mitran, Serv. Gestiune Patrimoniu