Logodnele durează în medie 12-14 luni, iar mirii consideră că ingredientele care fac nunta perfectă sunt fotografii (90%), locația (84%), ținuta de nuntă, inclusiv make-up și hairstyle (80%), tortul (76%), florile (74%) și muzica (72%), arată studiile. Millenialii, care reprezintă majoritatea celor care se căsătoresc, sunt atenți la detalii, petrec zilnic 1-2 ore pentru a face research online și își doresc o nuntă care să îi reprezinte în totalitate*. Mireasa Made in Ro reunește astfel designeri și creatori care și-au construit brandul tocmai în jurul personalizării produselor lor, de la rochii de mireasă și de ocazie, până la bijuterii, verighete, accesorii, aranjamente florale, invitații de nuntă sau mărturii.
Mirii de azi sunt mult mai atenți cu bugetele pe care le alocă acestui eveniment, pentru că, de cele mai multe ori, ei suportă costurile nunții, așa că își doresc o experiență cu adevărat memorabilă. Cei mai mulți își aleg o tematică, iar colaborarea cu designeri și furnizori locali îi pot ajuta să-și personalizeze în detaliu nunta respectând acea tematică. Bugetul dedicat acestor elemente – excluzând locația și meniul de nuntă – variază între 6.000-10.000 de euro, însă cifrele arată că, de multe ori, mirii se îndrăgostesc de anumite detalii neprevăzute și ajung să cheltuiască cu până la 30% mai mult decât și-au propus, a precizat Anca Tănase, organizatorul târgului Mireasa Made in Ro.
Anca Tănase
De altfel și tendințele din acest an subliniază orientarea către un minimalism cât mai personal, întoarcerea către natură și simplitate atât în decoruri, cât și în ținute. Astfel, designerii pe care îi vor găsi vizitatorii la târgul creativ Mireasa Made în Ro propun țesături fluide, texturi filigranate, dar croieli relaxate, confortabile. Bijuteriile se îndreaptă spre designul contemporan, dar influențele tradiționale revin subtil și reinterpretat atât în accesorii, cât și în ținute.
Atunci când își organizează nunta, mirii pun accent tot mai mult pe calitate și pe review-uri atunci când își aleg furnizorii. Noi propunem vizitatorilor un eveniment în ideea de slow wedding, ca să facem o paralelă cu conceptul slow fashion, un loc unde designerii și creatorii pun accent pe emoție, pe stil personal, astfel încât amintirea nunții și a organizării acesteia să fie una cât mai aproape de perfecțiune, a mai precizat Anca Tănase.
Ce îi așteaptă pe vizitatorii Mireasa Made in Ro, pe 8-9 februarie, la Hotel Sheraton București:
· designeri care creează rochii de mireasa bespoke, cu poveste, de la rochii clasice, până la rochii boho chic, precum Nicole Enea, Atelier Victor Marina, Olga Atelier de Frumos, Altea, Dona Trend, de la rochii de inspirație tradițională – Veșnic Ie – până la design nonconformist pentru mireasa modernă, precum Luwa și Atelier Amelian
· designeri care realizează costume made to measure, cum ar fi Razvan Tudor – Private Tailor
· designeri de bijuterie contemporană, de verighete și accesorii, cum ar fi Bianca Grin, IUKA, Corina Mardari, LaLuna, Joyelry
· designeri de pantofi – Ancolette – și teniși personalizați pentru mirese – Alexa Paintings.
· creatori de bijuterii și alte accesorii cu motive tradiționale – Elza- bijuterii rupte din ii, Amintiri Tradiționale
· designeri de rochii de seară sau pentru cununia civilă – Maison Ilia, Etajul Designerilor Români
· designeri florali, precum Alchimia Florilor, Dreams&Flowers
· fotografi si videografi talentati – Foto Experience
· creatori de mărturii și invitații de nuntă caligrafiate ori personalizate – Literalmente98, Ceva-mai-altceva, Creative Corner, Daruri cu dichis, Moss.
· hairstiliști și make-up artiști – D’Hairapy Studio
· produse gourmet, alternative la deliciile clasice, cum ar fi mărturii cu macarons, torturi spectaculoase, vin de mure, coffee bar alternativ aduse de Micul Patiser, Z Coffee Bar, Abund Berry
Partener al evenimentului: Event Planner – Muguri de Pin
Mai multe detalii pe pagina de Facebook a evenimentului: Mireasa Made in Ro (https://www.facebook.com/events/618370712028503/)