Cum BMW Seria 5 este unul dintre cele mai importante modele ale bavarezilor, cu proximativ 7,9 milioane de unităţi vândute din 1972 până în prezent, noul model, a 7-a generație, a fost pus în lumina reflectoarelor ca un adevărat star de cinema, alături de o distribuție de excepție – Clive Owen, actorul principal din seria de filme „The Hire” al cărei ultim episod, “The Escape”, a fost prezentat în premieră europeană în România, în cadrul Festivalului Les Films de Cannes a Bucarest, Scott Eastwood, fiul celebrului Clint Eastwood care s-a afirmat și el în pelicule precum Suicide Squad, Fury, The Longest Ride sau Texas Chainsaw iar, acum, joacă în campania “Business Athlete” (Afaceristul atlet ) alături de “cinciar”, și tânăra vedetă Dakota Fanning.
De asemenea, dacă aveți drum prin Munchen în perioada imediat următoare, faceți o oprire la BMW Welt. De la începutul lunii februarie, BMW a orchestrat o expoziție itinerantă specială pentru cel mai de succes sedan business din lume. Iar, după aceea, puteți vizita BMW Museum, unul dintre cele mai spectaculoase muzee auto din lume.
Elemente multimedia sunt utilizate pentru a ilustra principalele dotări inovatoare ale noului BMW Seria 5, inclusiv elementele noi de control şi afişare, asistentul digital de mobilitate BMW Connected şi diferitele sisteme de asistare a conducătorului. Diferite ecrane tactile oferă vizitatorilor o perspectivă cuprinzătoare asupra dedicaţiei şi inovaţiei ce au fost cuprinse în dezvoltarea acestui automobil. Unul dintre cei trei pereţi se concentrează pe experienţa multisenzorială. Printre altele, vizitatorii pot afla despre pachetul Ambient Air. Acesta reprezintă o dotare opţională pentru noul BMW Seria 5. La apăsarea unui buton, pachetul Ambient Air alimentează interiorul maşinii cu un parfum subtil şi plăcut.
Profesie și plăcere
Motto-urile “afaceristului atlet”, „Succesul nu se moşteneşte. Se câştigă” şi „De profesie, atlet. De plăcere, businessman”, vorbesc despre tradițiile Seriei 5, evidențiind ideea că, de fiecare dată, succesul este reconstruit şi redefinit, nu se bazează doar pe imaginea trecutului.
Prin urmare, BMW G30 îşi doreşte nu doar să fie un sedan de business ultrasofisticat, dar şi un automobil deosebit de sportiv, care se raportează, în spiritul mărcii, la plăcerea de a conduce, astfel că experienţa de la volan rămâne una din calităţile sale definitorii. Și nu doar își dorește. RPM a avut deja un prim contact cu “cinciarul”, în cadrul sesiunii internaționale de teste care s-a desfășurat în decembrie, la Lisabona. Mai multe detalii și verdictul găsiți AICI