Trendelligent (http://consultantamarketing.com/), agenţie de marketing dedicată companiilor ce activează pe segmentul B2B, lansează o serie pilot de şase workshop-uri interactive despre comunicarea integrată. Workshop-urile sunt orientate antreprenoriatului şi companiilor care externalizează serviciile de marketing şi comunicare, pentru a înţelege, prin studii de caz şi strategii on the spot, cum se pot utiliza instrumentele de marketing şi PR pentru a creşte cifra de afaceri.
Primul workshop va avea loc pe data de 18 mai, între orele 08:45 şi 11:30 la hotel Caro şi va aborda tema „De la Promovare la Vânzare”. Discuţiile se vor îndrepta către ce înseamnă poziţionarea în marketing, aşteptări de la acţiunile de comunicare, rolul şi tacticile marketing-ului şi ale PR-ului în creşterea afacerii precum şi bugetele care trebuie alocate unei comunicări eficiente.
„Întâlnim cazuri în care clientul cere un serviciu care este mai puţin compatibil cu obiectivul de business şi cu bugetul alocat. Aşteptările sunt în schimb nerealiste şi, chiar dacă încercăm să redefinim strategiile de comunicare, se simte nevoia de o cristalizare a viziunii procesului de promovare. Dacă vorbim de o investiţie anuală în marketing pentru o CA de 1 mil E, bugetul ar trebui să fie de 7-8%. Acest procent depinde foarte mult şi de industria din care face parte compania, vechimea ei în piaţă, dimensiunea forţei de vânzare şi mai ales de marginea de profitabilitate. Cu cât CA este mai mare, cu atât acest procent va scădea”, declară Mariana Cosenco, Managing Partner Trendelligent.
„Clienţii noştri sunt companiile care nu au un departament de comunicare dedicat şi principala provocare este să îi convingi pe antreprenori/directori generali de ce au nevoie de comunicare, cum să comunice cu agenţia, în cât timp să aştepte rezultate, cât este nevoie de implicarea lor directă şi ce buget ar trebui să aloce pentru ca acţiunile să poată avea impact. Consider că seria de workshop-uri iniţiată de Trendelligent vine în întâmpinarea unor nevoi reale pe care le au aceste companii în creşterea afacerii, prin programe de comunicare şi marketing susţinute. Creşterea afacerii doar prin relaţii şi eforturi personale este limitativă la un moment dat”, declară Mara Gojgar, Managing Partner Confident PR, agenţie co-organizatoare.
La sfârşitul anului 2011 în România existau 99.077 de companii cu o CA între 100.000E/an şi 5 mil E/an şi 237.188 companii active cu o CA sub 100.000E/an. Faţă de anul 2010 s-a înregistrat o uşoara creştere în acest segment.
Partenerii acestui eveniment: Avocatnet.ro, British Romanian Chamber of Commerce, Wall-Street.ro, 9 A.M..
Mai multe detalii referitoare la workshop: http://consultantamarketing.com/atelier-marketing/
***
Trendelligent
Trendelligent este o agenţie de marketing ce se adresează companiilor din segmentul B2B care agrează să externalizeze pe termen mediu serviciile de marketing şi de promovare. Externalizarea este soluţia ideală pentru cei care au nevoie de suport constant şi calificat la jumătate de preţ din costul cu o echipă internă, folosind astfel resursele în mod eficient. Industriile din care fac parte clienţii agenţiei sunt real estate, medical, HR, financiar, consultanţă. Mai multe detalii la www.trendelligent.ro
Confident Communication
Confident Communication este o agenţie de marketing PR specializată în comunicare pentru IMM-uri, francize, companii străine care intră pe piaţa din România, ONG-uri. Confident Communication oferă servicii de strategie de comunicare B2B şi B2C, relaţii media, PR 2.0, managementul reputaţiei, poziţionare, servicii editoriale, lansări de produse, comunicare de criză, comunicare internă, CSR, organizare de evenimente. Industriile din care fac parte clienţii agenţiei sunt resurse umane, legal, textile, turism, proiecte POSDRU. Vă rugăm să ne vizitaţi la www.confidentpr.com