Volkswagen a prezentat primele imagini oficiale cu noul Passat Alltrack, versiunea pregătită pentru teren accidentat a limuzinei germane de clasă medie.
La fel ca Audi allroad, Passat Alltrack este un break înălţat şi ranforsat pentru a fi capabil să acceadă în zone îndepărtate, acolo unde lipseşte asfaltul, fără însă ca performanţele pe carosabil să fie mult afectate, ca în cazul SUV-urilor.
Disponibil în standard pe versiunile de top cu sistemul avansat de tracţiune integrală 4Motion şi cu transmisia automată DSG cu şapte trepte, Alltrack se bucură şi de o gardă la sol mai mare, precum şi de unghiuri de atac şi de degajare mai bune decât ale lui Passat Variant (break-ul tradiţional al Passat).
Sub capotă se poate afla oricare dintre propulsoarele TSI de 160, respectiv 210 CP, sau TDI de 140 sau 170 de cai. Interiorul este la nivelul obişnuit deja la noul Passat, printre dotări numărându-se tempomatul, tapiţeria Alcantara, jantele de aliaj pe 18 inch, sistemul de monitorizare a presiunii în roţi, sistemul de navigaţie, climatizarea automată bi-zonală şi conectivitatea extinsă pentru iPod şi smartphones.
Alltrack va fi lansat în aprilie 2012, primele exemplare urmând să ajungă la clienţi la începutul verii, la preţuri puţin mai mari decât ale actualului Passat Variant.