IAA Young Professionals provoacă studenţii pasionaţi de marketing şi comunicare să îşi facă prima lor agenţie şi să participie la primul pitch pentru un megaclient, o mare bancă comercială. Echipa câştigatoare va lucra plătit, în următoarele luni, pentru comunicarea proiectelor de CSR adresate studenţilor.
La fel ca marile agenţii, studenţii vor trece printr-o etapă preliminară în care trebuie să convingă juriul că agenţia lor merită să fie chemată în etapa finală.
În partea a doua, echipele finaliste vor primi un brief şi vor susţine o prezentare în faţa „clientului”. Miniagenţiile ajunse în finală, vor beneficia de un training de comunicare, adaptat nevoilor şi cunoştinţelor lor.
Prezentarea finală va avea loc pe 15 decembrie, iar pe 16 decembrie va fi anunţată echipa câştigatoare, care va lucra pentru comunicarea proiectelor de CSR adresate studenţilor pe care le face megaclientul.
„Studenţii sunt extrem de creativi şi de dornici să facă lucruri importante. Noi credem că trebuie să aibă şansa îşi folosească creativitatea şi entuziasmul în timp ce învaţă şi ce înseamnă să îşi facă propria afacere. Trebuie să demonstreze că au curaj şi spirit antreprenorial, iar noi le aducem megaclientul la masa de întâlnire. În plus, le oferim traininguri şi suport continuu. Ne dorim ca toţi cei implicaţi în această competiţie, inclusiv în faza de preselecţie, să aibă ceva de învăţat despre ce înseamnă să lucrezi în comunicare”, a spus Nicoleta Deliu, preşedinte IAA Young Professionals România.
Pentru a participa, studenţii pasionaţi de marketing şi comunicare, dar şi cu ceva spirit antreprenorial trebuie să intre pe www.competitiaa.ro şi să urmeze paşii de înscriere.
„Stim din experienţă că primul client se câştigă cel mai greu. Dacă mai e vorba şi de un megaclient, bine cunoscut pe piata este cu atât mai dificil. Această competiţie oferă studenţilor şansa să acumuleze un portofoliu de senzaţie şi să fie plătiţi în timp ce fac asta. Mai mult, au şansa să îşi completeze studiile academice cu experienţa reală a unei agenţii care lucrează cu un client mare” a spus Claudiu Petria, membru IAA YP şi project manager CompetitIAA.
Până pe data de 30 noiembrie studenţii trebuie să îşi facă o echipă de 3-5 oameni şi să completeze formularul de participare. Pe 5 decembrie, toţi cei care s-au înscris vor avea o întâlnire cu unii dintre cei mai cunoscuţi oameni de marketing şi comunicare din România, care le vor da feedback pe formularul de înscriere şi le vor răspunde la întrebări. Tot atunci vor fi anunţate şi echipele finaliste.
IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sub 30 de ani sau studenţi în ani terminali, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi comunicării.
În intreaga lume, IAA YP înseamnă peste 1000 de membri, filiale în 12 ţări şi un proces activ de extindere în alte pieţe.
Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA YP în Romania sunt Serile YP, GalerIAA, Midsummer Party, conferinţele Marketing Innovation şi B(rand) Yourself. Pentru mai multe detalii vă rugam să vizitaţi www.iaayp.ro.