Carmine Rotondaro, director la PPR Group, care deţine brandurile Gucci, Bottega Veneta, Yves Saint Laurent, Balenciaga, Boucheron, Sergio Rossi şi jumătate din vânzările Alexander McQueen şi Stella McCartney, a declarat la Cannes că intenţionează să-şi crească afacerile din China.
„Urmărim primele trei oraşe ca mărime”, a declarat Carmine Rotondaro.
La discuţie au fost prezenţi şi alţi retaileri de lux, dar şi reprezentanţii CBRE, care urmăresc îndeaproape interesul investitorilor pentru această regiune. „Este o piaţă care se schimbă de la o zi la alta, cu un potenţial mare“, spune Sebastian Skiff, director executiv al CBRE.
Nu doar brandurile de lux urmăresc această ţară. Reprezentanţii Mango au şi ei în dezvoltare reţeaua din China, anunţând la Cannes că vor deschide noi şi noi magazine aici, până vor ajunge la un total de 200 unităţi.
Zilele acestea se desfăşoară la Cannes o nouă ediţie a MAPIC, cel mai mare târg imobiliar specializat pe retail din Europa.
Mâine, tot în cadrul acestui târg, va avea loc şi o conferinţă care ia în discuţie soarta retailului din ţara noastră: „România 2012-2014. Noua eră a Retail-ului din România“, organizată de More Real Estate Services.