Panourile publicitare care înfăţişează imagini picante cu modele îmbrăcate sumar vor fi interzise, în încercarea de a preveni „sexualizarea” copiilor, relatează Daily Mail.
Într-o acţiune privită ca fiind o victorie a părinţilor, imaginile sexuale explicite cu femei vor fi scoase de pe panourile stradale aflate în apropierea şcolilor din Marea Britanie, în timp ce majoritatea imaginilor provocatoare vor fi interzise pe tot cuprinsul ţării.
Dezicia a fost luată de către Autoritatea pentru Standarde în Publicitate (ASA) din Marea Britanie, care a acordat atenţie unui raport provenit de la Uniunea Mamelor, care au cerut aplicarea unor norme publicitare care să previna sexualizarea copiilor.
Conform noilor reguli ASA, modelele care pozează în lenjerie intimă vor fi interzise, în timp ce reclamele cu femei în costum de baie vor fi interzise doar dacă modelele au pozat într-o ipostază provocatoare.
Reclamele precum „Hello Boys” al Evei Herzigova sau cea pentru un parfum de la Yves Saint Laurent cu Sophie Dahl, care pozează goală pe un covor de blană, ar putea să dispară din locurile publice din Marea Britanie.