6.3 C
București
sâmbătă, 21 decembrie 2024
AcasăSpecial"Live event" la Hotel Perla

„Live event” la Hotel Perla

„Capra Nera”, invită consumatorii să descopere şi să experimenteze calitatea produselor elveţiene pentru sănătate şi frumuseţe.

 

Pe 30 şi 31 iulie, la Sala de Expoziţii a Hotelului „Perla” din Mamaia, va avea loc „LIVE Event”, un eveniment expoziţional marca „Capra Nera”, ce are la bază un concept elveţian de socializare şi cunoaştere a produselor pentru frumuseţe şi sănătate.

„LIVE Event”-ul de la Hotelul „Perla” închide seria de evenimente organizate de „Capra Nera” în marile oraşe ale ţării, pentru a aduce pe agenda publică preocuparea pentru menţinerea sănătăţii şi frumuseţii corpului. Timp de două zile, vizitatorii vor putea testa calitatea produselor din gama „Alive Therapy Cosmetics” si „Deesse Cosmetics”, sub îndrumarea consilierilor „Capra Nera”. Participanţii vor avea parte şi de surprize, pentru că toţi vor primi câte un cadou de participare şi vor beneficia de consiliere tematică şi de posibilitatea de a se implica în demonstraţiile practice pregătite de organizatori.

În cadrul expoziţiei „LIVE Event” vor exista 14 puncte de acces, însumând peste 300 de produse cosmetice şi de sănătate, pe următoarele segmente: „produse cosmetice de îngrijire pentru toate vârstele”; „produse cosmetice terapeutice”; „produse de machiaj”; „produse pentru îngrijire personală”; „ceaiuri & suplimente alimentare”; „produse pentru îngrijirea locuinţei”; „produse textile” şi „accesorii”. Vizitatorii mai beneficiază şi de o altă facilitate, aceea că îşi pot alege şi comanda produsele preferate, urmând ca acestea să le fie livrate direct acasă. Taxa de participare la „LIVE Event” este de 10 lei, iar persoanele care vin însoţite de minimum 5 invitaţi beneficiază de produse gratuite. „Capra Nera” este mai mult decât o companie cu produse excepţionale. Pe lângă produse şi servicii premium, compania le oferă celor interesaţi oportunitatea dezvoltării unei cariere de succes în sistemul de vânzări directe. Vizitatorii interesaţi să înceapă propria afacere în sistemul „Capra Nera” au posibilitatea să facă acest pas în cadrul expoziţiei „LIVE Event” de la Hotelul „Perla”.


Produse care au cucerit 24 de ţări

La Mamaia, vizitatorii se vor întâlni şi cu Prinţul Dimitrie Sturdza, fondatorul Companiei „Deesse of Switzerland”, care a luat fiinţă în 1971. Fondatorii, Prinţul Dimitrie Sturdza şi Maia Wietmann, doreau să ofere consumatorilor produse de cea mai bună calitate, direct acasă şi au pus bazele unui sistem de marketing unic şi ingenios. În scurt timp, Compania Deesse a cucerit 24 de ţări din întreaga lume. În 2000, în România a luat fiinţă Compania „Capra Nera” , care a fuzionat cu Compania Deesse şi astfel a apărut „Capra Nera by Deesse of Switzerland”. Fondatorul Companiei, Alina Pantazi-Sturdza, alături de echipa managerială, a reuşit să facă din „Capra Nera” una dintre cele mai de succes companii de vânzări directe din România.

Cele mai citite

Modificări fiscale pregătite: Guvernul analizează măsuri care ar putea reduce venitul net al salariaților

În contextul unui deficit bugetar crescut și al presiunilor pentru reforme fiscale, guvernul și partidele politice dezbat propuneri care ar putea schimba semnificativ sistemul...

Consultări politice în curs: Premierul viitorului Guvern rămâne o necunoscută

Reprezentantul PSD, Lucian Romaşcanu, a declarat că numele premierului care va conduce următorul Guvern nu a fost încă stabilit de liderii partidelor proeuropene. Potrivit ZF,...

Economia României: Creștere modestă în 2025, dar optimism pe termen lung

Incertitudinea politică, deficitul bugetar scăpat de sub control și slăbiciunile structurale ale economiei vor continua să afecteze România. Cu toate acestea, impactul ar putea...
Ultima oră
Pe aceeași temă