Şeful Protecţiei Consumatorilor Cluj a declarat că banca a lăsat oameni fără locuinţe. O bancă a fost amendată cu 30.000 de lei de Protecţia Consumatorului, după ce clienţii care au luat credite s-au plâns că au rămas fără case. Şeful Protecţiei Consumatorilor Cluj, Mircea Radu, a explicat că a primit multe reclamaţii de la clujeni care au luat credite şi pentru că nu le-au putut plăti au cerut reeşalonarea datoriei sau o amânare. Funcţionarii băncii nu le-au răspuns în timp util, adică 90 de zile, dar ulterior le-au trimis scrisori prin care li se transmitea că dacă nu-şi plătesc datoria în decurs de un an li se iau casele. Lucru care unora li s-a şi întâmplat. „Oamenii s-au plâns că au luat credite pe care nu le-au putut plăti şi atunci au cerut băncii o amânare, apoi s-au trezit că au primit o hârtie de la un SRL în care li s-a impus să achite întreg creditul într-un an, în caz contrar urmând ca apartamentele lor să fie scoase la licitaţie. De asemenea, nu există clauze precise în ceea ce priveşte calculul dobânzilor băncii, nu se precizează periodicitatea variaţiei dobânzii şi nici condiţiile în care survine modificarea ratei atât în sensul majorării, cât şi al reducerii”, a spus Mircea Radu.