4.5 C
București
sâmbătă, 23 noiembrie 2024
AcasăSpecialCelebritatea speculata mercantil

Celebritatea speculata mercantil

Multe dintre personajele cunoscute din lumea muzicii sau a filmului profita de momentele de glorie pentru a-si diversifica nu numai hobby-urile, ci si veniturile, lansand pe piata produse de vestimentatie sau cosmetice ca branduri proprii.

Favorita adolescentilor, Hilary Duff, a decis sa isi diversifice activitatile. Dupa cateva albume foarte bine primite si diverse roluri pentru micul sau marele ecran, tanara trece in domeniul modei. Dar nu este prima data.

In urma cu cativa ani, Duff a lansat linia sa vestimentara – "Stuff". Afacerea nu numai ca a avut succes, dar s-a imbogatit cu accesorii, papusi care ii poarta chipul, parfumuri, bijuterii, chiar si mobila cu numele sau. Totusi, vedeta si-a pierdut interesul pentru toate acestea: "Am impresia ca aceasta marca era pentru fete mai tinere, iar acum vreau sa fac ceva pentru cele de varsta mea", a declarat ea. In acest scop, Hilary Duff s-a asociat cu creatoarea Donna Karan si au pregatit o noua linie vestimentara, numita "Femme for DKNY Jeans", care va fi scoasa la vanzare incepand din toamna.

Duff nu este nicidecum originala in initiativa ei. Nu a facut decat sa repete modelul inaintaselor sale Christina Aguilera, Kate Moss, Sarah Jessica Parker, Madonna, Venus Williams, Beyoncé, Britney Spears, Paris Hilton, Avril Lavigne etc., care au profitat de celebritatea lor pentru a-si spori veniturile si in alte domenii decat cele in care erau faimoase. Concurenta pe piata este puternica. Gemenele Mary Kate and Ashley Olsen sunt celebre pentru spiritul lor mercantil. Hainele cu semnatura lor s-au vandut in peste 3.000 de magazine din Statele Unite si peste 5.300 in toata lumea. In 2007 se aflau pe locul 11 in clasamentul celor mai avute femei din industria divertismentului. Jennifer Lopez s-a transformat si ea in mogul al modei, creand o companie care vinde haine, ceasuri, incaltaminte, ochelari, bijuterii si parfumuri. Gwen Stefani si-a pus de asemenea numele pe o linie vestimentara si le propune femeilor, prin marca L-A-M-B Inc., o vestimentatie in stilul sau, feminina si zapacita in acelasi timp.

Din pacate, dupa cum au remarcat specialistii, unele dintre aceste tinute lasa mult de dorit la capitolul calitate. Iar haine asemanatoare, fara etichete cu rezonanta, se pot cumpara, la preturi mult mai mici, din magazinele obisnuite.

Cele mai citite

Cozi uriașe la vulcanizări, chiar și noaptea. Șoferii așteaptă ore întregi pentru schimbarea cauciucurilor

Prima zăpadă și teama de amenzi i-au adus pe șoferi în număr mare la vulcanizări, unde s-au format cozi de sute de metri. La...

Alegeri prezidențiale 2024: Peste 53.000 de români au votat deja în străinătate până sâmbătă dimineață

Votul pentru alegerile prezidențiale din 2024 a început vineri în cele 951 de secții organizate în străinătate. Românii aflați în afara granițelor pot vota...

Avocații solicită clarificări din partea MAI privind dificultățile înmatriculării autoturismelor către cabinetele de avocatură

Ei cer clarificarea situației legate de refuzul înmatriculării provizorii a autoturismelor utilizate de cabinetele de avocatură Uniunea Națională a Barourilor din România (UNBR) a inițiat...
Ultima oră
Pe aceeași temă