» Pamant, pietris si gropi cat cuprinde. Asa arata la inceput de secol XXI si intr-o capitala europeana strazile de la periferia sectorului 6. Una dintre ele este Drumul Carului, pe care – asa cum o indica si numele parca predestinat – pot circula doar carutele.
Atunci cand patrunzi pe str. Drumul Carului, intrand de pe Bd. Iuliu Maniu, nimic nu pare sa prevesteasca ce gropane pandesc peste numai cateva zeci de metri. Pentru a conferi un aspect cat mai "comercial" zonei, administratia locala a asfaltat numai prima portiune de strada, de aproximativ 300 de metri, restul ramanand la stadiul de drum de tara. Mai mult, pe parcursul ultimilor ani si sub influenta constructiilor mai mult sau mai putin autorizate, strada nu mai seamana deloc cu reprezentarea sa de pe harta. Acolo unde strada trebuie sa se continue, dupa o curba, un "intreprinzator" potent si, bineinteles, cu aprobare de la primarie, si-a inaltat o "casuta" cu doua etaje si o suprafata de cel putin 200 de metri patrati, deviind drumul.
Exact ca dupa bombardament arata si strazile Estacadei si Bradisului – ambele din cartierul Militari –, pe care, daca ploua putin mai tare, pietonii nu pot sa le parcurga decat incaltati cu galosi sau cizme de cauciuc. "Gropile astea sunt aici de cel putin cativa ani, insa nimeni nu a venit sa le asfalteze. Toti care vin la primarie, inclusiv actualul primar Poteras, se ocupa doar de partea centrala a sectorului, iar de zonele de la periferie nu isi aduce aminte nimeni", ne-a spus, plina de naduf, Elena M., care locuieste intr-un bloc de pe str. Estacadei.
Primaria Sectorului 6 s-a ocupat, in ultima perioada, de reabilitarea mai multor strazi din teritoriu, cum ar fi Oboiului sau Inspiratiei, lungimea fiecareia dintre acestea nedepasind insa 50-100 de metri.
PROBLEME
» Salubritate lipsa
In afara de pietris, pamant si gropi cu duiumul, str. Dumul Craiului mai e plina si de gunoaie. Gunoaie care provin atat de la zecile de case care se construiesc in zona, cat si de la cetatenii certati cu legea.