7.8 C
București
marți, 24 decembrie 2024
AcasăInvestigații România LiberăReguli noi pentru sponsorizari

Reguli noi pentru sponsorizari

Institutiile si autoritatile publice, societatile comerciale cu capital majoritar de stat si regiile autonome nu pot efectua activitati de sponsorizare avand ca beneficiari persoane fizice si asociatii familiale cu activitati economice, precum si societati comerciale cu capital privat. Aceste reguli privind sponsorizarea au fost introduse de Legea 394/2006, care a modificat articolul nr. 3 din Legea 34/1994 privind sponsorizarea, initiata de senatorul Marius Marinescu, care a reusit sa convinga parlamentul sa-i voteze legea. Dintre „victimele” acestor noi reguli amintim unele cluburi de fotbal, care aveau faima ca sunt sponsorizate din bani publici de unele institutii de stat, cluburi care obtin apoi milioane de dolari din vanzarile de jucatori. Banii merg in buzunarele patronilor de cluburi.

Cele mai citite

Luna decembrie aduce vânzări record în sectorul alimentar: Produse tradiționale și pachete speciale pentru sărbători

Decembrie se dovedește a fi o lună extrem de bună pentru producătorii din domeniul alimentar din România, aceștia înregistrând vânzări semnificative. Conform emisiunii ZF...

Nava rusească „Ursa Major” s-a scufundat în Marea Mediterană

Nava cargo rusească „Ursa Major” s-a scufundat în Marea Mediterană, între Spania și Algeria, în urma unei explozii produse în sala mașinilor, relatează Reuters. Din...

Luna decembrie aduce vânzări record în sectorul alimentar: Produse tradiționale și pachete speciale pentru sărbători

Decembrie se dovedește a fi o lună extrem de bună pentru producătorii din domeniul alimentar din România, aceștia înregistrând vânzări semnificative. Conform emisiunii ZF...
Ultima oră
Pe aceeași temă