Divizia din Romania a Grupului ING a inregistrat, anul trecut, venituri nete de 73,8 milioane euro (269,39 milioane lei noi) si un rezultat brut de 17 milioane euro. Activele totale ale bancii au totalizat 1,84 miliarde euro.
ING Romania a avut, in 2005, o cota de piata de 5,3%, in crestere cu 45% fata de anul precedent, care a situat institutia pe locul patru in sistemul bancar, dupa Banca Comerciala Romana, BRD si Raiffeisen Bank.
“Rezultatele noastre nu au fost spectaculoase, insa am depasit cresterea pietei pentru ca ne-am concentrat pe serviciile pentru companii si populatie”, a precizat directorul general adjunct al bancii, Misu Negritoiu. Acesta a precizat ca in 2005 ING a lucrat cu dobanzi destul de mici, in conditii de crestere solida. Anul trecut, ING Romania a participat ca aranjor sau aranjor mandatat in tranzactii importante precum Vodafone (Connex), in valoare de 200 milioane de euro, Carrefour (100 milioane euro), ALRO (45 milioane dolari) si listarea la bursa a companiei Flamingo (45 milioane lei noi). In 2006, ING isi propune sa continue ritmul de extindere a retelei si sa introduca pe piata produse noi, in special pentru IMM-uri, precum factoring si direct debit. Divizia de leasing a bancii va fi, de asemenea, dezvoltata, ca si produsele bancare electronice.