O companie specializată în recuperarea compensaţiilor a pus sechestru pe combustibilul avionului
Tarom acuză că sechestrul impus asupra combustibilului aeronavei a fost realizat fără o notificare prealabilă şi fără un contact direct cu reprezentanţii TAROM, nici la sediul central şi nici la reprezentanţa companiei din Bruxelles.
”Referitor la situaţia apărută în legătură cu zborul TAROM RO362 Amsterdam – Bucureşti din data de 25 octombrie 2024, dorim să menţionăm că măsura de sechestru impusă asupra combustibilului aeronavei de către o companie specializată în recuperarea compensaţiilor a fost realizată fără o notificare prealabilă şi fără un contact direct cu reprezentanţii TAROM, nici la sediul central şi nici la reprezentanţa companiei din Bruxelles. TAROM consideră că incidentul ar fi putut fi evitat dacă ar fi fost contactată pentru clarificări înainte de a se recurge la o astfel de acţiune”, a transmis compania Tarom, citată de News.ro.
Site-ul specializat în ştiri din domeniul aviaţiei, Boardinga Pass, a relatat că o cursă Tarom Amsterdam – Bucureşti a decolat cu întârziere de o oră şi jumătate, după ce o companie olandeză, specializată în recuperarea compensaţiilor pentru pasagerii afectaţi de anulări şi întârzieri, a reţinut aproape 8000 de litri de combustibil destinați alimentării avionului. Motivul a fost refuzul companiei de stat de a plăti compensaţii confirmate de instanţele de judecată în perioada 2017 – 2021.
Suma restantă a fost transferată, iar zborul către Bucureşti a fost realizat, însă au existat şi sume deja achitate care au fost incluse în sechestrul impus pe aeroportul olandez, reclamă Tarom, care a precizat că urmăreşte clarificarea detaliilor cu privire la aceste plăţi deja efectuate şi recuperarea sumelor care au fost dublate prin acţiunea companiei olandeze.