România este a doua piață pentru Revolut, cu 4 milioane de clienți, după Marea Britanie
Din decembrie, Revolut va opera în România printr-o sucursală locală, parte din strategia companiei de a deschide sucursale în țările în care operează, a explicat Antoine Le Nel, directorul responsabil de Marketing, membru în Comitetul Executiv al companiei.
La jumătatea anului, Revolut anunța 2,1 miliarde de euro venituri, 0,5 miliarde de euro profit net și 12 milioane de clienți noi – circa 1,5 milioane de clienți noi în fiecare lună. „E o afacere scalabilă. Dar avem nevoie de operațiuni mai puternice la nivel local. Și parte din acest lucru este să deschidem sucursale locale, să fim o bancă locală”, spune Le Nel, citat de profit.ro.
Recent, Revolut a deschis mai multe sucursale, în special în Irlanda, Olanda, Spania, Germania. În România, Revolut a crescut mult, în principal ca urmare a ofertei avantajoase de schimb valutar pentru clienți și a comisioanelor reduse la tranzacții.
„România este a doua piață pentru Revolut, cu 4 milioane de clienți, după Marea Britanie. Numărul acestora crește cu circa 100.000 pe lună. După numărul de clienți, Revolut este deja a doua cea mai mare bancă de pe piața românească”, spune Mariia Lukash, director responsabil cu dezvoltarea în regiunea Europei Centrale și de Est. Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, avea 4,3 milioane de clienți activi la jumătatea anului.
Oficiali ai Revolut spun că tranzacțiile valutare nu mai sunt principala sursă de venit a Revolut. Sursele vin, la nivel global, din carduri, 559 de milioane de euro, alte 575 de milioane de euro din dobânzi, 454 din schimb valutar și instrumente de administrarea averii și 280 de milioane din abonamente. Clienții încep să folosească aceste conturi din ce în ce mai mult, pentru tranzacțiile de zi cu zi, inclusiv cei din România, care realizează, în medie, 19 tranzacții pe lună, din care 80% sunt pe piața internă.