Nu, nu e o glumă, aşa cum facem noi de obicei. E cât se poate de real. Văzând că treaba din Piaţa Universităţii continuă chiar şi în ciuda gerului mai polar decât votca, ce şi-a zis străvechiul brand JB? Ia hai să le băgăm un pic de benzină la rezervor, dacă nu prin câteva sute de lăzi gratis în piaţă, măcar cu tăria brandului nostru şi mâna lui Mihai Stănescu, care semnează mesajul tipărit de Jurnalul naţional. Care sună aşa – „Expeditor: Piaţa Universităţii. Destinatar: Palatul Cotroceni”. Iar jos, iniţialele brandului marcate cu roşu revoluţionar dau glas scandării care zguduie ţara de mai bine de două săptămâni.
La care noi ce să zicem. Ingenioasă mişcare, nimic de zis. Băutura preferată a unui şef de stat pactizează cu duşmanul, lăsându-l singur în mijlocul unui atac mai viforos decât campania ratată a lui Napoleon în contra Moscovei. Şi iată că, asemenea marelui comandant de oşti, lui Băsescu i-a rămas gestul de a duce mâna la interiorul hainei pentru a scoate sticla, doar că ia-o de unde nu-i. JB şi-a luat jucăria şi a plecat la dregători de tărie mai tari şi mai pricepuţi ca dânsul, cu mai multe grade capacitate pe umeri şi-n gâtlej. Dac-or exista.
Pe de altă parte, stăm şi ne-ntrebăm, frumos e din partea unui brand cu atâta prestanţă să fie mai părtinitor decât, să zicem, Antenele?
Citeşte mai multe pe site-ul Academia Caţavencu.