Pentru români cea mai adesea întrebare la care vor răspuns când caută un răspuns pe motorul de căutare Google este preţul unei case, se arată într-un studiu preluat de Digi 24.
În schimb, pe bulgari, unguri şi ucrainieni îi interesează "cât costă o prostituată?”, în timp ce germanii sunt interesați de răspunsul la întrebarea "cât costă un BMW?”. Conform studiului, ruşii sunt curioşi să afle "cât costă să înveţi să pilotezi un avion MIG?”. Pe de altă parte, în Grecia cel mai căutat cuvânt este cuvântul "nuntă”. Cum mergem spre Vest, nu întâlnim decât rareori surprize. Termenul cel mai căutat în Italia este "Ferrari”, iar în Franţa "croissant”.
Chinezii par a fi obsedaţi de telefoanele inteligente "IPhone", sud-coreenii de "chirurgia plastică”, iar în Japonia, oamenii caută cât costă un "pepene” Irlandezii sunt interesaţi de "cât costă o înmormântare?”. "Cămilă” este cel mai căutat cuvânt de către egipteni, israelieni, saudiţi şi afgani.Pe de altă parte, "vaca” este în India nu numai animalul cel mai venerat, ci şi cel mai căutat în Google.