3.2 C
București
sâmbătă, 28 decembrie 2024
AcasăSpecialSkin Media vrea, în 2014, o cifră de afaceri similară cu cea...

Skin Media vrea, în 2014, o cifră de afaceri similară cu cea de anul trecut

Distribuitorul IT&C Skin Media estimează pentru acest an afaceri de aproximativ 43 milioane de euro, nivel similar celui din 2013, pe fondul scăderii vânzărilor de laptopuri şi echipamente foto, a declarat directorul general al companiei, Camil Perian.

„Pe segmentul laptopurilor, vânzările Toshiba au scăzut în primele trei luni, în timp ce pe segmentul televizoarelor au crescut. Noi distribuim produse Nikon şi avem o scădere a vânzărilor, în trend cu piaţa. Vrem să închidem anul 2014 la un nivel similar celui de anul trecut în privinţa vânzărilor, care au atins 43 milioane de euro”, a afirmat Perian, unicul asociat al Skin Media SRL, citat de Mediafax.

Piaţa electro-IT a crescut în primul trimestru din acest an cu aproape 8% faţă de anul precedent, la 386 milioane de euro, potrivit datelor comunicate de compania de analiză GfK.

Cea mai mare creştere în valoare (aproximativ 33%) a fost generată de sectorul telecom, care a atins 117 milioane euro. Şi pieţele de electronice, electrocasnice mici şi mari au înregistrat rate de creştere pozitive comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. În schimb, pieţele de echipamente foto, IT şi imprimante, multifuncţionale şi con­sumabile au consemnat scăderi comparativ cu primul trimestru din 2013, cea mai mare fiind pentru piaţa foto, de aproape 40%, potrivit studiului.

În luna octombrie 2013, Skin Media a lansat propriul brand de smartphone-uri şi tablete, Utok, vânzările în primele opt luni ridicându-se la 100.000 de unităţi, din care tabletele au avut o cotă de 65%. În afară de România, produsele sub propriul brand sunt distribuite şi în Serbia, Croaţia, Ungaria, Grecia şi Republica Moldova.

„Pentru întreg anul 2014, vânzările sub brandul Utok vor atinge 200.000 de unităţi”, a spus Perian, care a evitat să avanseze o cifră în privinţa ponderii acestuia în veniturile distribuitorului. Anterior, reprezentantul Skin Media a estimat că vânzările Utok vor ajunge la o pondere de 25% din totalul afacerilor în următorii ani.

Prin lansarea brandului Utok, Skin Media a intrat în competiţie cu alte branduri locale, precum Allview, Evolio, Serioux şi E-Boda, care au în portofoliu smartphone-uri dual sim şi tablete. El a estimat că în acest an, pe piaţa locală, vor fi comercializate 800.000 de tablete şi două milioane de smartphone-uri, comparativ cu 1,5 milioane în 2013.

„În privinţa tabletelor, 70% din piaţa românească esste reprezentată de branduri locale”, a mai spus Perian. Skin Media a prezentat luni trei tablete Utok, i700, i700 Ultra şi i800, toate dotate cu procesor Intel.

Modelul Utok i700 este disponibil la precomandă în magazinele partenere, cu un preţ recomandat de 299 lei, urmând ca livrările să fie efectuate începând de vineri, 6 iunie. Celelalte două modele vor fi disponibile spre comercializare din luna iulie, la un preţ sub 500 lei, conform lui Perian.

Skin Media şi-a început activitatea în urmă cu 14 ani, are 90 de angajaţi şi un centru de logistică şi unul de service cu o suprafaţă totală de 4.000 de metri pătraţi.

Cele mai citite

„E mai bun decât Olaru”. Patronul FCSB pregătește înlocuitorul căpitanului echipei în cazul transferului la Genoa

Darius Olaru ar putea pleca de la FCSB în această iarnă, clubul italian Genoa fiind interesat de serviciile mijlocașului român. Patronul FCSB a declarat...

Arsenal încheie anul cu o victorie importantă pe Emirates!

Arsenal a învins Ipswich Town cu 1-0 în ultima etapă din 2024 a Premier League, urcând pe locul al doilea în clasament, la șase...

Bătaie ca în ringul de box. Trei jucători eliminați în meciul Phoenix Suns – Dallas Mavericks

Un meci tensionat din NBA, disputat între Phoenix Suns și Dallas Mavericks, s-a transformat într-un haos total după ce trei jucători s-au luat la...
Ultima oră
Pe aceeași temă