Volkswagen Group a vândut 4,56 milioane de autoturisme sub brand propriu în primele nouă luni, în creştere cu 3% faţă de perioada similară a anului trecut, susţinute în principal de cererea de pe piaţa din China, informează Mediafax. Numai în China producătorul german a vândut peste 2 milioane de maşini.
În Europa, vânzările de autoturisme VW au crescut cu 2,8% la 1,26 de milioane de vehicule, dintre care 648.300 au fost livrate clienţilor de pe pieţele din vestul continentului, excluzând Germania. VW a comercializat 181.400 de autoturisme în Europa Centrală şi de Est în primele nouă luni, o scădere de 8,8% faţă de anul trecut. În plus, vânzările din Rusia au înregistrat un declin de 20%, la 93.800 de vehicule.
În România, VW a vândut 5.491 vehicule sub brand propriu în ianuarie-august, înregistrând o cotă de piaţă de 10,2%, potrivit datelor APIA. Incluzând vânzările sub brandul Skoda, compania germană are o cotă de piaţă de aproape 20%, situându-se pe locul al doilea, după Dacia.