Christian Mazauric a preluat conducerea Brico Depot Romania, parte a grupului britanic Kingfisher, cel mai mare retailer de home improvement din Europa si al treilea ca marime la nivel mondial.
Noul CEO are planuri de dezvoltare pe termen lung si promite adaptarea conceptului Brico Depot la piata locala prin oferirea unor servicii dictate de nevoile clientilor.
Mazauric intentioneaza sa creasca numarul angajatilor astfel incat sa aiba echipe dedicate, care vor interactiona cu clientii si vor oferi consultanta la raft.
„Ne vom concentra pe customer service deoarece vreau ca experienta clientilor in magazin sa fie complet diferita de cea de pana acum. In Romania e nevoie sa oferi servicii. Romanii au nevoie de sfaturi la raft, mai mult decat francezii, iar experienta de pana acum asta ne arata. Din datele pe care le avem, in momentul de fata romanii cheltuie mai mult pe produse pentru casa si gradina decat multe alte state din Vest, insa cea mai mare parte din investitii este directionata spre renovari”, spune Christian Mazauric.
De asemenea, noul CEO a anuntat ca in curand romanii vor avea posibilitatea sa plaseze comenzile online. Sistemul va fi unul de „click and collect”, adica dupa efectuarea comenzii online, clientii vor veni in magazin doar pentru a ridica produsele, economisind astfel timp.
„Internetul ajuta, dar nu este totul. Trebuie sa creezi o diferentiere pentru a performa in aceasta piata. Lucram la un sistem, care in prima parte va oferi posibilitatea utilizatorilor de a comanda produsele de pe site si de a le putea ridica direct din magazinele noastre. Conceptul «Click & Collect» va fi implementat chiar de anul viitor si va oferi posibilitatea clientilor sa-si achizitioneze produsele de pe site-ul Brico Depot si sa vina sa le ridice din magazin. Ulterior, acest concept ar urma sa se dezvolte si sa il putem duce in stadiul de «Click & Deliver», dar va fi nevoie de timp pentru implementare”, a explicat Christian Mazauric.