Grupul hotelier Caro si lantul de hipermarketuri Cora si-au deschis recent agentii de turism, activitatile turistice devenind din ce in ce mai profitabile si in Romania, dupa ce in acest an a fost inregistrat un excedent de 150 milioane de euro in balanta de plati, iar ponderea acestui sector in PIB este asteptata sa se dubleze in urmatorii ani.
Grupul hotelier Caro si-a lansat propria agentie de turism, axata in special pe Spania ca destinatie, dar si spre unele oferte in premiera pe piata romaneasca, cum ar fi Gambia, in vestul Africii. „In acest an, vom avea zboruri charter spre trei destinatii din Spania – Malaga, Tenerife si Mallorca, dar vom oferi si pachete pentru Cuba, Mexic, Republica Dominicana sau Gambia”, a afirmat directorul Caro Travel, Raul Dinescu.
Pretul unui pachet turistic in Gambia se ridica la circa 1.400 de euro. „Investitia noastra in aceasta afacere depaseste 60.000 de euro, iar la anul vom investi circa 100.000 de euro pentru a ne pozitiona cat mai bine pe piata”, a precizat directorul Caro Travel. Compania se va concentra pe Spania si America Latina, aflate la mare cautare printre romani, asa cum s-a observat la Targul National de Turism, organizat in perioada 6-9 aprilie, la Bucuresti.
Grupul Cora, care realizeaza investitii importante in dezvoltarea de hipermarketuri la nivelul tarii, si-a lansat propria agentie de turism: „Cora Voiaj”. Pentru inceput, ei ofera, pe langa circuite in Romania si Europa, si destinatii ca Grecia sau sejururile in Franta, la Paris, Tenerife, Tunisia, Maroc sau Egipt. In plus, pentru sezonul estival agentia mizeaza si pe vacante in Rusia, China sau Australia. Pe intern, destinatia vedeta este Mamaia, unde sejururile de sapte nopti, cu demipensiune, la hoteluri de trei sau patru stele, pornesc de la 1.477 RON si ajung pana la 2.400 RON de persoana. Circuitul Anglia-Franta-Benelux, care se intinde pe o durata de 16 zile, costa 725 euro de persoana.