Patru noi magazine MACRO vor fi deschise la Constanţa, Craiova, Bran şi Brăila până la sfârşitul lunii iulie. Investiţia medie pentru fiecare magazin se ridică la aproximativ 500.000 Euro.
„La două luni de la deschiderea primului magazin MACRO, încheiem cu succes alte 4 proiecte dezvoltate sub acest concept. Prin extinderea reţelei, ajungem mai aproape de tot mai mulţi clienţi de-ai noştri cu o ofertă care promovează savoarea specialităţilor tradiţionale româneşti şi care propune un sortiment variat de produse proaspete, produse atât de căutate de fiecare familie”, a declarat Richard Mansel, director executiv MACRO şi MIC.RO.
Cele patru magazine noi au suprafeţe de vânzare cuprinse între 386 mp (MACRO Craiova) şi 932 mp (MACRO Bran). Fiecare unitate are o echipă formată din aproximativ 30 de persoane. Primul magazin MACRO deschis în luna iulie va fi cel de la Constanţa, care îşi va primi clienţii începând de vineri, 22 iulie.
MACRO este primul concept modern de pe piaţa locală de retail care promovează produsele tradiţionale româneşti. Conceptul a fost lansat în luna mai 2011 odată cu deschiderea primului magazin MACRO, la Braşov.