Ministrul Turismului, Maria Grapini, a declarat, duminică, la Realitatea TV, că Elena Udrea este de „rea-credinţă” şi a precizat că nu va cheltui nici 10% din cât s-a cheltuit „nechibzuit”.
Sâmbătă, Elena Udrea a criticat intenţia Mariei Grapini de a analiza eficienţa brandului de ţară al României, reprezentat prin frunza de palmier.
Citeşte şi Udrea îşi apără frunza
„Cred că doamna care a comentat e de rea-credinţă. Există în program să se facă un studiu de impact să se vadă care a fost impactul brandului sectorial, am lansat şi un concurs de idei şi păreri. Brandul pentru turism e unul sectorial. Constatăm că nu am câştigat, turismul are tot 1,5% în PIB. A promova un slogan şi o grafică nu e totul. Am fost în zona montană şi am văzut de greu se ajunge la pârtiile făcute de Elena Udrea, unde nu ai cazare”, a spus Maria Grapini, precizând totodată că studiul de impact nu este încă gata.
„Nu mai vreau să facem brand cu sute sau zeci de milioane de euro. Dacă majoritatea oamenilor spun că nu e potrivit, înseamnă că nu e potrivit. Cât voi sta la minister n-o să cheltuiesc nici 10% din cât s-a cheltuit nechibzuit. Domna Udrea poate spune orice. Diferenţa dintre mine şi ea este că eu am experienţă în acest domeniu. Ea este avocat, n-a gestionat un brand niciodată, eu sunt om de industrie şi am făcut şi şcoală pe această temă”, a mai spus ministrul.
Sâmbătă, fostul ministru al Turismului Elena Udrea a apreciat că ideea schimbării brandului turistic al României „trădează diletantism şi lipsă de viziune”.
Citeşte şi Udrea despre Grapini: Nu mai este o surpriză că nu ştie ce se întâmplă în turism