3.3 C
București
miercuri, 6 noiembrie 2024
AcasăInternațional21 companii TV din România, la Târgul de televiziune de la Cannes

21 companii TV din România, la Târgul de televiziune de la Cannes

Un număr de 21 de companii care operează în audiovizualul din România participă la MIPTV, cel mai important târg european de vânzare şi achiziţionare de produse de televiziune, care se desfăşoară la Cannes, în perioada 12 – 16 aprilie, informează Mediafax. Cea de-a 47-a ediţie a târgului, organizată la Palais des Festivals din Cannes, se desfăşoară pe o suprafaţă impresionantă de 21.000 mp.

La eveniment s-au înscris 11.500 de participanţi de la 4.000 de companii din 102 ţări, printre care şi România. Criza economică şi-a spus, însă, cuvântul şi numărul participanţilor şi spaţiul alocat manifestării sunt în scădere faţă de ediţia din 2009, la care au participat circa 13.000 de participanţi, de la 4.500 de companii din 111 ţări, evenimentul desfăşurându-se pe o suprafaţă de 22.000 mp.

Participanţii la MIPTV sunt împărţiţi în cumpărători de programe, vânzători de programe, prefesionişti din televiziune şi cinematografie, producători, specialişti în digital media şi în publicitate şi reprezentanţi ai presei.

Din România, la această ediţie a târgului participă un număr de 21 de companii, cu trei mai puţine decât la ediţia de anul trecut a evenimentului, şi 58 de participanţi (faţă de 79 la MIPTV 2009), potrivit site-ului evenimentului.

MediaPro Distribution, din grupul CME, s-a înscris la ediţia din acest an a târgului cu o echipă de şase persoane şi are un stand în Palais des Festivals, unde compania îşi prezintă ofertele de programe de televiziune, pentru a le distribui la nivel internaţional.

 

Şi Televiziunea Română are amenajat un stand la târgul MIPTV. Echipa TVR la Cannes este formată din patru persoane.

Antena 1 s-a înscris pentru a participa la MIPTV cu o echipă formată din şapte persoane.

Realitatea Media participă la MIPTV cu o echipă din care fac parte trei persoane.

SBS Broadcasting Media (Prima TV) este prezentă la MIPTV cu o delegaţie ccompusă din două persoane.

La târg vor mai fi prezente: societatea ABC Plus Media SA (Naţional TV), compania Dogan Media International SA (Kanal D), compania de telecomunicaţii Romtelecom. La Cannes au venit să cumpere programe şi reprezentanţi ai firmelor: Creative Vision Broadcast, Direct Target, Knopad Software SRL, Media Factory, Multimedia Est, Optical Disc Solutions SRL, Paprika Entertainment SRL, SC Mediadirect Technologies SRL, SC Zucchero Media, Television Inc şi Vela Entertainment.

În ceea ce priveşte companiile internaţionale, la MIPTV participă, printre alţii, BBC Worldwide, Comcast Int’l, Discovery Communications, Disney Media Distribution, Endemol Group, France Telecom/ Orange, France Television, Globo TV Int’l , HBO, MGM, MTV Networks, National Geographic, NBC Universal, TF1, 20th Century Fox Int’l TV, Warner Bros Int’l TV şi ZDF.

De la Cannes nu lipsesc nici vedetele internaţionale, precum Jason Priestley, renumit pentru rolul lui Brandon Walsh din serialul „Beverly Hills 90210”, dar şi William Shatner, legendarul căpitan Kirk din „Star Trek” în anii ’60.

În cadrul MIPTV vor fi acordate distincţiile International Digital Emmy® Awards, aflate la cea de-a cincea ediţie.

Totodată, programul de conferinţe al târgului cuprinde 150 dintre cele mai importante nume la nivel mondial în industria televiziunii, filmului, divertismentului, digitalului şi publicităţii, printre cei care vor susţine conferinţe regăsindu-se Jonathan Miller, Chairman şi CEO al Digital Media Group din cadrul News Corporation, şi Tim Kring, producător executiv al serialului „Heroes”.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă