In ultima editie din SUA a revistei Elle, reclamele L’Oreal in care apare Beyonce o infatiseaza cu pielea alba. Acest fapt a trezit reactii vehemente impotriva companiei de produse de infrumusetare, presupusa a fi ajustat digital tonul pielii artistei. Reactii dezaprobatoare au venit atat din partea fanilor, cat si din partea feluritelor organizatii, care sustin ca actiunea L’Oreal promoveaza o conceptie limitata asupra frumusetii, asociata cu tipul european de frumusete, pielea alba.
Citata de The Independent, Shevelle Rhule, editorul pe probleme de frumusete si moda al revistei Pride, o revista de lifestyle pentru comunitatea de culoare din Marea Britanie, si-a exprimat dezacordul fata de operarea de modificari digitale asupra fotografiilor din reviste si a declarat ca o multime de tinere de culoare, care o privesc pe Beyonce ca pe un model de urmat, vor fi dezamagite. Trebuie sa punem sub semnul intrebarii ideea ca a avea pielea alba inseamna a fi mai atractiva.
Tot The Independent noteaza ca un caz similar s-a petrecut in 1994, cand revista Times a fost acuzata de modificarea fotografiei jucatorului american de fotbal inculpat pentru dubla omucidere, OJ Simpson, pentru a-l face sa arate mai negru.