Tot mai multi proprietari de limuzine Mercedes din Timisoara aleg sa isi repare masinile in Ungaria, nemultumiti de valoarea facturilor si calitatea lucrarilor efectuate in unitatile de profil din orasul de pe Bega. Aceasta „migratie” catre atelierele autorizate din Szeged a inceput in urma cu cateva luni, ca o replica la fusareala romaneasca din atelierele locale, iar la ora actuala rar se mai intalnesc detinatori de Mercedes care sa nu fi apelat cel putin o data la serviciile specialistilor maghiari.
Simplificarea procedurilor de control la trecerea frontierei, de la 1 ianuarie 2007, va determina, cu siguranta, ingrosarea randurilor celor care au descoperit calitatea germana in materie de reparatii auto, la nici o ora de mers cu masina din capitala Banatului.
Piese auto oferite „la negru” chiar in service-ul reprezentantei
„La putin timp dupa ce mi-am adus masina din Germania hotii mi-au spart un geam lateral. M-am prezentat la service, meseriasii au rezolvat problema, insa interventia lor a lasat urme vizibile: cateva ornamente smulse si un cheder ciupit. Cand e vorba despre o masina de aproape 30.000 de euro, te astepti la mai multa atentie din partea mecanicilor, de aceea pentru revizia generala am apelat la reprezentanta. Toate au fost in regula pana in momentul in care mi s-a spus ca trebuie schimbata o piesa. Cum aceasta nu mai exista in magazie, ar fi trebuit sa astept cateva zile pana se onora comanda din Germania. Spre nedumerirea mea, unul dintre mecanici mi-a spus ca are el, personal, o asemenea piesa, pe care mi-ar putea-o monta doar cu banii jos, fara factura”, a spus Ioan Rodina, unul dintre timisorenii nevoiti sa isi repare masina in strainatate.
„Un prieten mi-a dat adresa unui service autorizat din Szeged. La prima reparatie am facut o economie de 2.400 de euro. Cu atat ar fi costat mai mult, in tara, piesele pe care mi le-au schimbat meseriasii unguri”, a adaugat Rodina.
Reprezentantii RBM Casa Auto Timisoara, dealeri pentru Mercedes-Benz, sustin ca adevarul este undeva la mijloc in problema reparatiilor de proasta calitate si a „emigrarii” in masa a detinatorilor de Mercedes catre service-urile din Ungaria.