Jennifer Lopez a primit gratuit peste 40 de hoverboard-uri pentru ea și dansatorii ei pentru un show din Las Vegas, în valoare de peste 50.000 de dolari, în schimbul unor postări promoționale pe rețelele de socializare. Producătorul a dat-o în judecată pentru că nu ar fi respectat înțelegerea, potrivit TMZ.
Sidekick Group Corp susține că a trimis 42 de hoverboard-uri pe care J Lo și dansatorii ei să le folosească în show-ul ei "All I Have", de la Planet Hollywood din Las Vegas. Compania nu a cerut bani când s-a semnat contractul, dar a solicitat în schimb altceva.
Potrivit plângerii în instanță depuse recent de producător, J Lo trebuia să posteze materiale promoționale pe Instagram și Twitter pentru Sidekick, odată la trei luni. Producătorul susține însă că vedeta a postat o singură dată un astfel de material promoțional, după care l-a șters.
Compania vrea să-și recupereze în instanță prețul produselor personalizate, de 54.390 de dolari, plus o sumă suplimentară, scrie TMZ. Potrivit site-ului pentru celebrități, reprezentanții lui J Lo nu au comentat încă informația.