Tinerii care doresc sa isi cladeasca o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica isi pot incerca sansele in cadrul celei de a IX-a editii a Olimpiadelor Comunicarii.
Este vorba de a importanta competitie nationala, la care cei interesati se pot inscrie pana pe 16 aprilie. Performanta candidatilor, studenti, masteranzi sau incadrati intr-o alta forma de invatamant superior, va fi evaluata de un juriu format din peste 70 de profesionisti consacrati in industria comunicarii. Intr-o prima etapa, candidatii trebuie sa isi alcatuiasca o echipa formata din cinci membri si sa rezolve una din temele de preselectie, diferita in functie de proba la care vor sa se inscrie, disponibile pe site–ul organizatorilor, la adresa http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/concurs.html. Echipele care vor trece de preselectie vor realiza cate o campanie de comunicare pentru un "client" real, care poate fi o companie, un brand comercial, o institutie publica sau un om politic. Dupa doua saptamani de lucru pentru respectivul "client", echipele finaliste isi vor prezenta in public campaniile, cele mai bune fiind premiate.
Suplimentar de oportunitatea de a se afirma in fata unora dintre cei mai importanti profesionisti, ne referim la componenta juriului, echipele castigatoare vor fi recompensate si cu premii financiare in valoare totala de 4.000 de euro. Cateva din "povestile de succes" ale tinerilor care s-au remarcat la editiile precedente ale Olimpiadelor Comunicarii pot fi vazute pe Internet, la http:// www.olimpia
delecomunicarii.ro/participanti/povesti-de succes.html.