Compania Amazon a început să cerceteze problema tehnică semnalată la boxa „inteligentă” Alexa, pe care producătorul o dotase și cu funcția de asistent vocal.
Reprezentanţii grupului Amazon au promis că vor bloca hohotele de râs ale asistentului vocal Alexa, în urma mai multor plângeri primite din partea unor utilizatori care s-au declarat speriaţi de comportamentul acestui dispozitiv, relatează AFP.
Pe Twitter, o înregistrare audio-video publicată de utilizatorul contului @CaptHandlebar, în care poate fi auzit un hohot de râs înspăimântător ce provine dintr-un sistem de boxe interconectate, a generat deja peste 1,4 milioane de vizualizări după data de 23 februarie. „Alexa a decis să râdă dintr-o dată când eram în bucătărie (…) Am crezut că un copil râdea în spatele meu”, a scris acel internaut.
Numeroşi alţi utilizatori au vorbit de asemenea pe reţelele de socializare despre acest comportament straniu, unii dintre ei declarându-se speriaţi de dispozitivul cu comandă vocală. Unul dintre internauţi, posesorul contului de Twitter @GavinHightower, a reacţionat cu ironie, spunând că este „aproape sigur” că va fi „asasinat în această seară”, după ce sistemul lui de boxe conectate Echo a început dintr-o dată să difuzeze hohote de râs.