20.8 C
București
sâmbătă, 27 iulie 2024
AcasăSpecialZeci de pasageri "uitati" la sol de Wizz Air

Zeci de pasageri „uitati” la sol de Wizz Air

» Peste 30 de clienti ai companiei au ramas la sol dupa ce aeronava Wizz Air a plecat cu doua ore mai devreme

» Reprezentantii firmei dau vina pe agentiile de turism, care ar fi trebuit
sa anunte schimbarea orarului de zbor

» Wizz Air nu este la prima gafa;  acum o saptamana, decolarea spre Roma a fost amanata cu peste cu opt ore
Compania aeriana Wizz Air a ajuns, din nou, in centrul unui scandal. Cateva zeci de clienti ai firmei se plang de faptul ca au fost lasati la sol cu toate ca s-au prezentat la Aeroport la ora care le-a fost anuntata atunci cand au cumparat biletele, in conditiile in care aeronava a decolat spre Roma cu doua ore mai devreme. Reprezentantii companiei aeronautice dau vina pe agentiile de turism. Numai ca Wizz Air nu este la prima "balba" de acest fel. Acum o saptamana, 160 de persoane au asteptat peste opt ore pe Aeroportul din Targu-Mures aeronava spre Roma. Unii dintre pasageri se gandesc sa dea in judecata Wizz Air, pentru ca sunt nevoiti sa intarzie la munca din pricina decalarii orarului de zbor. In luna ianuarie, pasagerii care veneau dinspre Paris si care ar fi trebuit sa ajunga la Targu-Mures au fost abandonati pe aeroportul din Budapesta, fara ca Wizz Air sa le asigure transportul auto catre orasul de destinatie.
Peste 30 de calatori care aveau bilete pentru zborul Wizz Air pe relatia Targu-Mures- Roma au ramas luni seara pe Aeroportul "Transilvania" pentru ca avionul a decolat cu doua ore mai devreme decat era programat. Aeronava companiei Wizz Air, care efectueaza curse regulate pe aceasta ruta, a lasat la sol 34 de persoane. "Totul ni s-a parut o mare gluma. Avionul a plecat de la Roma cu doua ore si jumatate inainte, lasand acolo pasagerii si de aici a plecat cu doua ore mai repede si a lasat alti pasageri la sol", a declarat un bistritean care a pierdut cursa ce trebuia sa il duca in Italia, unde are locul munca.
Oamenii sustin ca nu au fost informati despre schim-barea programului de zbor. In aceste conditii, multi dintre pasageri ameninta ca vor cere despagubiri in ins-tanta. Pasagerii parasiti in Aeroportul "Transilvania" din Targu-Mures sunt nevoiti sa astepte pana vineri, cand Wizz Air are planificat un nou zbor spre Roma sau sa caute o alta varianta pentru a ajunge in Italia.
Contactati de Romania libera, reprezentantii Wizz Air spun ca la Targu-Mures nu s-a inregistrat nici un incident si ca nu au primit nici o reclamatie din partea pasagerilor. Iulia Pall, operator Call Center la Wizz Air, a declarat ca, probabil, pasagerii care s-au plans ca avionul a plecat mai repede nu au ajuns la timp pentru imbarcare. Ea a mai spus ca toate agentiile care vand bilete pentru zborurile Wizz Air sunt anuntate cu cel putin doua saptamani inainte de orice schimbare survenita in orarul de zbor.
La randul lor, reprezentantii Aeroportului "Transilvania" au declarat ca, din informatiile pe care le au, toti cei 34 de pasageri care au ramas la Targu-Mures si-au procurat bilete dus-intors de la agentii din Italia, care ar fi trebuit sa ii anunte in legatura cu schimbarea orarului de zbor.

 DEFECtIUNE
Wizz Air este o companie aeriana polonezo-maghiara de tip low-cost axata pe zboruri in Europa Centrala. In urma cu doar o saptamana, peste 160 de persoane care se intorceau la munca in Italia au fost blocate peste opt ore in aeroport din cauza intarzierii cu care a sosit la Targu-Mures aeronava care trebuia sa ii transporte la Roma. Atunci, reprezentantii companiei aeriene au justificat intarzierea spunand ca au aparut o serie de probleme tehnice la aeronava la decolarea de pe aeroportul din Roma.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă