Carrefour România s-a alăturat campaniei de susţinere a subscripţiei naţionale pentru achizitionarea operei lui Constantin Brâncuşi “Cuminţenia Pământului”, se arată într-un comunicat remis vineri de retailer. Luni se anunţase o contribuţie de 127.000 de euro din partea Dedeman.
Potrivit sursei citate, între 1 şi 30 septembrie, compania doneaza 1% din vânzările de produse marca proprie prezente pe rafturile magazinelor Carrefour.
“Prin această iniţiativă, dorim să îi încurajam pe clienţii noştri să facă parte, alături de noi, din acest efort colectiv pentru o cauză ce vizează toţi românii", a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare Carrefour România.
Anunţul Carrefour vine după ce luni, retailerul Dedeman a transmis că se implică în campania pentru subscripţia naţională cu o donaţie de 127.000 de euro, câte 15 euro pentru fiecare dintre cei 8.500 de angajaţi ai companiei.
Aproape 700.000 de euro s-au strâns pentru achiziţionarea operei lui Constantin Brâncuşi a anuntat vineri ministrul Culturii, Corina Şuteu. Campania de colectă naţională "Brâncuşi e al meu" are ca ţintă strângerea sumei de 6 milioane de euro din donaţii publice până la sfârşitul lunii septembrie. Acestei sume i se adaugă 5 milioane de euro alocaţi de Guvern, pentru ca opera lui Brâncuşi să intre în proprietatea statului, după achiziţionarea de la proprietarii săi actuali.