Peste patru milioane de oameni au dat buzna în magazine de când s-a lansat iPhone 4S pentru a-şi procura terminalul, dar se pare că mulţi dintre ei au început să se plângă de achiziţie.
Chiar dacă produsele Apple şi în special iPhone-urile sunt printre cele mai bine clasate când vine vorba de satisfacţia clientului, un studiu realizat în Marea Britanie ţine să dezmintă acest fapt, potrivit dailymail.co.uk.
La studiul realizat pe 1.694 de posesori de iPhone, s-a arătat că peste 22% regretă achiziţia făcută. Dintre aceştia, 73% au fost bărbaţi.
Principalul motiv pentru acest regret este gelozia. 43% dintre posesorii de iPhone sunt geloşi pe prietenii sau pe membrii familiei care deţin un smartphone concurent.
Un alt motiv important de nemulţumire ar fi cel legat de durata de viaţă a bateriei. 25% dintre utilizatori au acuzat problemele legate de bateria smartphone-ului. Un lucru ciudat este că 13% sunt nemulţumiţi de lipsa butoanelor. Restul nemulţumirilor sunt cauzate de funcţionalitate şi mailuri.
Cel mai interesant este că nu toţi cei care au participat la acest studiu deţineau modelul iPhone 4S, unde se ştie că sunt probleme cu durata de viaţă a bateriei, chiar şi după apariţia ultimului soft iOS 5.0.1.