Potrivit datelor furnizate de Automotive News, vânzările companiei Porsche au crescut cu 31% în prima jumătate a anului, o creştere spectaculoasă pentru orice brand din industria auto.
Cum a reuşit Porsche să atingă un astfel de record?
Printr-o schimbare benefică de imagine şi prin reinventatrea conceptului de maşină sport. Porsche a trecut de la imaginea de brand de maşini „jucărie” pentru oameni bogaţi, la imaginea de companie care produce maşini pe care, în mod special femeile, ar putea să le conducă zi de zi.
Managerul în probleme de marketing şi comunicare al diviziei din America de Nord a Porsche, Scott Baker, este de părere că brandul reuşit să se extindă şi să treacă mai departe de public ţină tradiţional al celor care îşi doreau o maşină sport. De acum, spun reprezentanţii companiei, clienţii vor putea să meargă alături de familie în autoturisme Porsche care păstrează aerul de maşini sport.
Citeşte detalii pe managerexpress.ro.