» Pentru fluidizarea traficului, Administratia locala a Sectorului 1 a decis sa introduca, de anul viitor, sensuri unice in cartierele Aviatiei, Baneasa si zona Bd. Ion Mihalache.
» Proiectul de sistematizare a circulatiei a fost implementat deja pe o parte din cartiere.
De anul viitor, bucurestenii vor putea traversa mult mai usor cartierele sectorului 1. Specialistii administratiei locale au realizat, in premiera pentru Capitala, un proiect de sistematizare a circulatiei prin aplicarea de sensuri unice in mai multe cartiere din teritoriu. "Pentru fluidizarea traficului vor fi introduse sensuri unice in cartierele Aviatiei, Baneasa si in zona Bulevardului Ion Mihalache. Aceasta masura va duce la deblocarea strazilor de cartier, folosite ca alternativa de circulatie pentru marile bulevarde blocate de lucrarile interminabile ale Primariei Capitalei. Masura este o noutate absoluta in Capitala si ofera, pe langa alternative de trafic, solutii pentru locuri de parcare: se va putea parca pe ambele laturi ale strazii, fara ca traficul sa fie obstructionat. Trotuarele – reabilitate complet – sunt prevazute cu scuaruri unde este plantata vegetatie. Aceasta, pe langa un ambient placut, are rolul de a proteja locuitorii cartierelor din sectorul 1 de noxele eliminate de masinile care tranziteaza aceste zone", a spus primarul Andrei Chiliman.
Investitii de 70 de milioane de euro
"In ceea ce priveste lucrarile de investitii, peste 150 de strazi din sectorul 1 au fost reabilitate complet in acest an. Este vorba de utilitati si covor asfaltic nou, lucrarile fiind terminate pe 15 noiembrie, termen asumat de constructori. In cartierele Aviatiei, Baneasa si Ion Mihalache, dar si in Chitila, Bucurestii Noi si Pajura, administratia locala a investit peste 70 milioane de euro pentru reabilitarea completa a celor 152 de strazi si alei. "Adevarata problema a bucuresteanului este traficul, de aceea investitiile in infrastructura trebuie continuate cu masuri de sistematizare a circulatiei. Acesta ar trebui sa fie un mod de lucru pentru fiecare primarie. Degeaba luam masuri de aranjare a traficului in cartiere, daca nu avem sprijin si continuitate in proiectele de infrastructura initiate de municipalitate", a mai spus Chiliman, referindu-se la modul "haotic" si "pagubos" de lucru pe marile bulevarde ale orasului.
Exemplu negativ
» Lucrari de mantuiala
"Va dau un exemplu: Calea Floreasca. Aici s-a inchis strada, s-a sapat o groapa, iar santierul a ramas parasit. Este inadmisibil! Degeaba asfaltam, daca nu luam masuri de sistematizare a circulatiei", a spus Chiliman.
Lista strazilor cu sensuri unice:
– Str. Baneasa, dinspre sos. Bucuresti-Ploiesti spre Bd. Ficusului;
– Str. Marinarilor, dinspre Bd. Ficusului spre sos. Bucuresti-Ploiesti;
– Str. George Valentin Bibescu, dinspre Bd. Ficusului spre sos. Bucuresti-Ploiesti;
– Str. Horia Macelariu, dinspre sos. Bucuresti-Ploiesti spre Bd. Ficusului;
– Locala sos. Bucuresti-Ploiesti, dinspre Str. Elena Vacarescu spre Bd. Aerogarii;
– Str. Neagoe Voda, dinspre Bd. Aerogarii spre Str. Elena Vacarescu;
– Str. Belizarie, dinspre Str. Elena Vacarescu spre Bd. Aerogarii;
– locala Str. Nicolae Caramfil, dinspre Str. g-ral stefan Burileanu spre sos. Pipera;
– Str. Judetului, dinspre Lacul Tei;
– Str. Smaranda Braescu, dinspre sos. Pipera spre Str. stefan Burileanu;
– Str. Elena Caragiani, dinspre Str. stefan Burileanu spre sos Pipera;
– Str. Maguricea, dinspre sos. Pipera spre Str. Alexandru serbanescu;
– Str. Aviatei, dinspre Str. Alexandru serbanescu spre sos Pipera;
– Str. Borsa, dinspre locala Str. Nicolae Caramfil spre Str. Avionului;
– Str. Feleacu, dinspre Str. Maguricea spre locala Str. Nicolae Caramfil;
– Str. Prometeu, dinspre Str. Smaranda Braescu spre Str. Alexandru serbanescu.