19.7 C
București
sâmbătă, 27 iulie 2024
AcasăSpecialRevistele vand produse prin SMS

Revistele vand produse prin SMS

Pana de curand, SMS-urile erau bune ca sa-ti hartuiesti fosta iubita sau sa-ti dai intalnire cu prietenii cand nu ai chef sa-i suni, sa-ti cheltuiesti banii pe ei.
De azi inainte, mesajele transmise prin celular vor deveni prietenul cel mai bun al cumparatorului compulsiv sau prea lenes pentru a merge la magazin, prea lenes chiar si pentru a accesa site-ul magazinului ca sa comande on-line.
Ceea ce este deja o modalitate alternativa de a achizitiona diverse produse (CD-uri, bilete la concerte etc.) ar putea deveni in curand industrie gratie companiei Shop Text.
Shop Text este o companie mica din New York care preia comenzile transmise prin SMS, scoate banii de pe cartea de credit a clientului si apoi trimite marfa.

Nu ai nevoie de internet

Dupa Mark Kaplan, fondatorul companiei, comertul prin SMS va elimina marele dezavantaj al celui virtual: necesitatea unei conexiuni la internet.
Extinderea acestui gen de shopping va deveni benefica si pentru diverse reviste. Produsul expus in paginile acesteia va avea un text-cod prin care sa poata fi achizitionat. In acest fel, cumparaturile devin, dupa cum explica Mark Kaplan, foarte legate de media. Revistele care se arata eficiente in a vinde prin texte SMS pot avea o sursa de castig importanta din asta. "Cosmo Girl", de pilda, va oferi produse achizitionabile prin SMS in numarul pe iunie-iulie, atat in paginile de publicitate, cat si in cele editoriale.

Tatonari si previziuni
Ceea ce va incerca Shop Text sa afle in curand este care zona media se potriveste mai bine pentru a vinde un anumit produs – "Barbatii, de pilda, ar putea cumpara produse electronice prezentate in Wired sau alt magazin din zona asta, in timp ce femeile ar trebui sa se indrepte inspre alte zone. Adevarul e ca deocamdata nu are nimeni habar de nimic", a comentat Steve Roberts, director la Shop Text, viitorul posibil al acestei afaceri abia inmugurite.
Susan Schulz, redactor-sef al "Cosmo Girl", e incantata de noua oportunitate pentru a face bani cu revista: "Am visat mereu ca fetele sa poata cumpara instant produse prezentate in revista. Vreau ca cititoarea de Cosmo sa stea cu telefonul langa ea in timp ce rasfoieste revista. Va fi o chestie foarte interactiva".
Russel Kern, director economic al trustului media Dennis Publishing, vede, de asemenea, un viitor frumos al shopping-ului prin SMS: "Sa zicem ca esti in Central Park, citesti o revista si vrei sa cumperi un produs prezentat in ea. Daca ai mobilul cu tine, o poti face chiar in acel moment".
Cum SMS-ul este deja unul din cele mai populare mijloace de comunicare, viitorul arata roz atat pentru dependentul de shopping, cat si pentru cei care ar face orice ca sa-i intretina aceasta stare.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă