4 C
București
vineri, 22 noiembrie 2024
AcasăSpecialReduceri de 60% la primul “Black Friday” în România

Reduceri de 60% la primul “Black Friday” în România

În ultima vineri din noiembrie, vizitatorii eMAG şi ai magazinelor Flanco vor putea achiziţiona la ofertă sute de produse electronice, electrocasnice, IT, dar şi muzică, filme şi jucării în cadrul evenimentului Black Friday.

Tradiţia este originară din Statele Unite, unde a devenit un fenomen naţional atât în retail-ul tradiţional, cât şi online. Black Friday marchează deschiderea sezonului de cumpărături de sărbători, fiind şi ziua cu cele mai multe promoţii din an, în care 75% dintre americani iau cu asalt magazinele în căutarea promoţiilor. În România, evenimentul va stimula piaţa electro-IT, unde va fi înregistrat un număr record de vânzări din an.

Numai prin aceasta acţiune, eMAG şi Flanco vor creşte nivelul întregii pieţe electro-IT cu 10 milioane de euro. Prin amploarea sa, evenimentul va atrage serios atenţia consumatorilor spre piaţa de electro-it din Romania şi va genera schimbări de comportament în rândul acestora, determinându-i pe mulţi să îşi reînnoiască televizoarele, calculatoarele sau electrocasnicele deşi nu aveau în plan acest fapt,” a declarat Iulian Stanciu, Preşedintele grupului de companii eMAG, Flanco, Asesoft Distribution. .

Black Friday este un eveniment major în pieţele dezvoltate. Produsele şi brandurile promovate în această zi vor fi vedetele întregului sezon, acest prilej fiind folosit de producători pentru a lansa în piaţă viitoarele bestselleruri ale sezonului.

Am pregătit un stoc de peste 30.000 de produse şi ne aşteptăm ca acest eveniment să genereze cel mai mare număr de vizitatori şi de comenzi într-o singură zi,” a declarat Radu Apostolescu, Vicepreşedinte, Director de Dezvoltare eMAG.

„Prin Black Friday, care va deveni cu siguranţă o tradiţie, lansăm sezonul cumpărăturilor de Crăciun şi încurajăm toţi consumatorii să achiziţioneze acum produsele pe care le doresc.” a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Reducerile din campania Black Friday vor ajunge până la 60%, în cazul multor produse electro-IT. Astfel, clienţii vor putea achiziţiona frigidere cu numai 499 de lei, maşini de spălat cu 699 de lei, camere foto cu 149 de lei, precum şi televizoare LED şi 3D cu reduceri de până la 50%.

eMAG şi Flanco fac parte, alături de Asesoft Distribution, din grupul de firme controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu.

Alexandra Jeles
Alexandra Jeles
Alexandra Jeles, redactor Rl online
Cele mai citite

Riscul unui război nuclear nu a fost niciodată atât de mare pentru Coreea de Nord, spune Kim Jong Un. Acuzații la adresa SUA

Liderul nord-coreean Kim Jong Un a acuzat Statele Unite de amplificarea tensiunilor, afirmând că riscul unui război nuclear nu a fost niciodată atât de...

Producătorii locali, tot mai prezenți în restaurante: o asociație dedicată le susține accesul în HoReCa

Marius Tudosiei, fondatorul Asociației Lanțului Alimentar Scurt (ALAS), susține pentru ZF că micii producători locali de alimente, de la brânzeturi la sparanghel, câștigă teren...

Serviciile de piață domină economia: cele mai multe întreprinderi și salariați

Mai mult de jumătate dintre întreprinderile active din România (52%) au fost anul trecut în domeniul Serviciilor de piață, sector care a raportat și...
Ultima oră
Pe aceeași temă