1.8 C
București
miercuri, 27 noiembrie 2024
AcasăSpecialPrimul magazin TATI din Europa de Est se deschide la București

Primul magazin TATI din Europa de Est se deschide la București

După ce a deschis 15 magazine la nivel internaţional în ultimii doi ani, TATI, brandul de modă francez recunoscut pentru prețurile reduse, deschide primul magazin din Europa de Est, la Bucureşti, pe 27 octombrie. Locaţia din capitală este prima dintr-un lung şir de deschideri ce vor urma în mai multe oraşe din România, Ungaria, Serbia şi Bulgaria.

Magazinul de 1.700 m² se va deschide în complexul comercial Veranda Mall, din zona Obor, sub umbrela Peeraj Brands International, unul dintre cele mai puternice grupuri de francize de modă din România.

„Prin lansarea primului magazin TATI în România, clienții pot avea acces în premieră la o diversitate de produse de calitate, la prețuri reduse, de la haine pentru întreaga familie, produse de înfrumusețare, la articole și decorațiuni pentru casă. Suntem convinși că acest concept de magazin cu varietatea, calitatea și prețurile foarte bune va fi pe placul publicului din România”, a declarat Marian Radu, General Manager Peeraj Brands International.

Un magazin universal, cu reduceri, şi un simbol al patrimoniului francez, TATI continuă să onoreze promisiunea de a îmbrăca întreaga familie la preţuri accesibile. Cu 150 de magazine răspândite în toată Franţa şi alte 15 magazine internaţionale, în care 90% dintre produse sunt vândute cu mai puţin de 10 euro şi cu 200 de produse noi ce apar la fiecare trei săptămâni, brandul reuşeşte mereu să surprindă.

„Expansiunea internaţională este un factor de creştere pentru TATI. Compania este o alternativă viabilă la competiţia străina pe piaţa produselor cu prețuri reduse, datorită diversităţii ofertei, ceea ce atrage clasa de mijloc în curs de dezvoltare”, declară Pierre Havransart, Directorul de Operaţiuni Internaţionale TATI. „Pentru fiecare deschidere, alegem parteneri comerciali care au cunoştinţe temeinice”.

În ultimii ani, TATI a lucrat pentru a-şi redefini poziţia pe piaţă. Brandul a regândit complet traseul cumpărătorului în magazin, creând cu atenţie secţiuni care funcţionează ca nişte „boutique-uri” specializate în interiorul magazinului.

 

 

Cele mai citite

Antonio Guterres, despre riscurile inteligenței artificiale și rețelelor sociale: „Un megafon pentru cele mai rele puseuri ale omenirii”

Secretarul general al ONU, Antonio Guterres, a lansat un semnal de alarmă privind impactul necontrolat al rețelelor sociale și inteligenței artificiale, în cadrul unei...

Scoțienii reacționează la interesul din Bundesliga pentru Ianis Hagi: „Pare inevitabil că va pleca”

După dezvăluirile lui Adrian Ilie despre interesul echipelor din Bundesliga pentru Ianis Hagi, presa scoțiană anticipează o posibilă despărțire a mijlocașului de Rangers în...

Compania rusă de stat Gazprom nu va mai livra gaze către Europa prin Ucraina după 31 decembrie 2024

Compania rusă de stat Gazprom se așteaptă ca, după 31 decembrie 2024, să nu mai fie livrate gaze naturale către Europa prin Ucraina, având...
Ultima oră
Pe aceeași temă