Peugeot îşi relansează modelul 208, iar modul în care arată maşina din primele poze e încurajator: se continuă declinarea noului tip de design inaugurat de 508, care presupune un calandru de dimensiuni mai reduse, linii extrem de fluide şi stopuri extravagante, toate pe o caroserie desenată cu aerodinamica în minte.
Maşina e mai scurtă cu şapte centimetri decât actuala generaţie, dar şi mai uşoară cu 110 kilograme, ceea ce ar trebui să îmbunătăţească atât consumul, cât şi manevrabilitatea în spaţii mici.
Interiorul este complet nou şi preia unele dintre liniile de design prezente deocamdată pe linia de lux DS a lui Citroën, lucru bun pentru marcă. Vom avea două propulsoare pe benzină, de 1,0 şi 1,2 litri, precum şi cinci versiuni diesel. Peugeot pune accentul pe economia de carburant care obsedează toţii europenii, astfel încât cel mai economic benzinar consumă 3,5 l/100 km, iar cel mai economic turbodiesel doar 2,8 l/100 km. Din prima parte a lui 2012 îl aşteptăm şi în România.