4.5 C
București
joi, 14 noiembrie 2024
AcasăSpecialVIDEO. „Ne-ați omorât copiii, ați umplut cimitirele și ne-ați lăsat școlile goale“....

VIDEO. „Ne-ați omorât copiii, ați umplut cimitirele și ne-ați lăsat școlile goale“. O reclamă lansată în Orientul Mijlociu luptă pentru combaterea terorismului

O companie din Kuweit a lansat, chiar de Ramadan, o reclamă cutremurătoare, care încearcă să lupte împotriva terorismului. Videoclipul, care arată un kamikaze care își confecționează singur centura cu explozibil, a devenit viral în Orientul Mijlociu, scrie CNN. 

Într-un efort de combatere a terorismului, compania de telecomunicații Zain, din Kuweit, a lansat spotul publicitar, sâmbătă, la începutul Ramadanului, cea mai sfântă lună din calendarul musulman. De atunci, videoclipul de trei minute a obținut 2,4 milioane de vizualizări pe YouTube. Scena de deschidere înfățișează un om care fabrică o centură cu explozibil, iar pe fundal se aude vocea unui copil care îl instigă.

„Ne-ați omorât copiii, ați umplut cimitirele și ne-ați lăsat școlile goale“, spune o voce de fetiță.

Reclama arată explozia unui autobuz, apoi un atacator care se plimbă printre trupurile răniților, acoperite de praf. Printre victime, se află și un copil cu fațâa însângerată. Personajul seamănă cu un băiețel de origine siriană, Omran Daqneesh, a cărui imagine a devenit virală după ce a fost salvat din Alep anul trecut.  Teroristul recită fraze islamice, dar este corectat de cei care stau în fața lui.

Apoi, teroristul este urmărit de supraviețuitori, în timp ce o artistă îi întinde mâna și cântă: "Hai să bombardăm, să bombardăm, să bombardăm violența cu milă … să bombardăm extremismul pentru o viață mai bună".

Zain, o companie de telefonie regională, cu peste 45 de milioane de clienți nu a dorit să comenteze reclama pentru jurnaliștii de la CNN. 

Ramadanul este, de obicei, luna în care audiențele televiziunilor cresc masiv. Familiile au timp liber și vizionează împreună emisiunile TV favorite, iar agențiile de publicitate își cheltuiesc o mare parte din buget în această perioadă.

Odată cu lansarea acestei reclame, Zain a atins o coardă sensibilă. Un spot de anul trecut, care milita pentru pace, a avut 13 milioane de vizualizări, iar cel care anunța sfârșitul Ramadanului a depășit 24 de milioane de vizualizări, mai scrie CNN. 

 

Cele mai citite

Ajutor extins pentru companii: schema de minimis pentru formarea angajaților, prelungită

Firmele pot accesa schema de minimis pentru pregătirea profesională, până pe 30 iunie 2025 Ministerul Finanțelor a publicat recent în Monitorul Oficial un ordin pentru...

Accizele la băuturi alcoolice vor crește treptat în următorii doi ani, conform unui proiect al Ministerului Finanțelor

Ministerul Finanțelor a publicat joi un proiect care propune majorarea accizelor pentru băuturi spirtoase, vinuri spumoase și alte tipuri de băuturi alcoolice cu 4,4%...

Colo Colo câștigă Supercupa din Chile, într-un meci terminat abia după 276 de zile de la primul fluier!

Supercupa din Chile dintre Colo Colo și Huachipato a fost reluată și încheiată după 276 de zile de la suspendarea inițială, finalizându-se cu victoria...
Ultima oră
Pe aceeași temă