18.6 C
București
joi, 2 mai 2024
AcasăSpecialMagazinele care s-au înscris pentru „VINEREA NEAGRĂ“

Magazinele care s-au înscris pentru „VINEREA NEAGRĂ“

Anul acesta, 29 NOIEMBRIE este data la care VINEREA NEAGRĂ soseşte din nou în magazinele din România. Ca şi în anii trecuţi, magazinele care au pe rafturi produse electronice şi electrocasnice sunt primele care se aruncă în cursa câştigării unui număr cât mai mare de clienţi.

Ideea unei zile în care REDUCERILE se aplică pentru toate produsele de pe rafturi încântă clienţii magazinelor, deoarece, au reduceri de 30, 40 sau chiar 50 de procente.

Cele mai câştigate din afacerea BLACK FRIDAY sunt MAGAZINELE ONLINE, deoarece comenzile pot fi făcute cu uşurinţă cu ajutorul paginilor de internet ale acestora. Clientul nu mai este nevoit să se deplaseze într-un spaţiu fizic, iar magazinul câştigă timp şi rapiditate odată cu livrările deja plasate.

Nici magazinele clasice nu se pot plânge că vânzările nu merg bine în singura zi din an în care reducerile sunt cele mai consistente, însă de cele mai multe ori cumpărarea unui produs cu ocazia BLACK FRIDAY devine pentru client o cursă contratimp pe care trebuie să o câştige în dauna competitorilor săi.

România a sărbătorit BLACK FRIDAY pentru prima dată în anul 2011. Retailerii online, magazinele de electrocasnice şi distribuitorii de produse IT&C, electronice şi electrocasnice au avut de câştigat, unii mai mult, iar alţii mai puţin. Cert este că toată piaţa a avut de câştigat de pe urma sărbătorii americane împrumutate cu succes şi în România.

Probleme au existat la primul BLACK FRIDAY din România pentru magazinele care nu au fost suficient de bine pregătite în ceea ce priveşte stocurile de produse. De asemenea, retailerii online au întâmpinat dificultăţi în plasarea comenzilor, dar şi în fluidizarea acestui proces. Unii s-au dovedit a fi învinşi deoarece numărul mare de comenzi plasate a făcut ca serverele acestora să cadă, ceea ce a dus la pierderea clienţilor şi evident a unor sume consistente de bani potrivit Mediafax.

În esenţă, BLACK FRIDAY este o cursă pentru vânzător, care trebuie să îşi vândă produsele aflate sub PROMOŢIE în timp util, dar şi pentru cumpărător, care trebuie să îşi aleagă cu grijă bunurile dorite. Oricine a cumpărat produse de Vinerea Neagră ştie din proprie experienţă că răbdarea în această zi este o virtute, iar o bună planificare şi nervi de oţel pot fi calităţi răsplătite cu achiziţionarea unor chilipiruri în singura zi din an în care oricine poate pleca acasă fericit, dar şi cu bani în buzunare.

Lista magazinelor participante la BLACK FRIDAY România 2013, cu linkuri

Magazine cu produse IT:

eMAG

Evomag

PC Garage*

F64

ClickShop

Marketonline

Azerty

Magazinultau*

CitGrup.ro

Magazine cu electrocasnice:

Altex

Domo

Carrefour*

Flanco

Magazine de fashion, încălţăminte şi accesorii:

TinaR

Otter

FashionDays.ro

Ecco Shoes

BonPrix

Miniprix

3 Suisses

WildFashion.ro

ZorileStore.ro

FashionAgenda.ro

Boutique Mall

Zega.ro

Quick24.ro 

Comodo*

AmaFashion

Matar.ro

Mycloset.ro

dePurtat.ro

WatchShop.ro

Magazine de cărţi:

Nemira

Elefant.ro

Libris

Okian

BookCity

Publica.ro

Curtea Veche

Magazine cu jucării şi articole pentru copii:

Noriel

Bebe Bliss

Best Kids*

Nichiduta

DinoLand

101 Jucării*

My Kitty

Cadouri:

E-Cadou*

USBMania*

FunGift*

Cadouri De Top*

 

* Linkurile magazinelor marcate cu (*) vor fi adăugate pe măsură ce magazinele îşi vor anunţa campaniile. Reveniţi pentru a le găsi.

Cele mai citite

ANAF a publicat „Lista albă” pentru primul trimestru din 2024

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a publicat „lista albă" a persoanelor juridice care au declarat şi au achitat la scadenţă obligaţiile fiscale de plată şi...

Soluția  3 D împotriva administrației #rezist a Bucureștiului

Deși lansată târziu în cursa electorală, Gabriela Firea a ajuns rapid să-i sufle în ceafă lui Nicușor Dan, fiindcă are singurul proiect administrativ cu...

Revolut Travel Report: Ce recorduri în materie de turism se vor depăși anul acesta?

Revolut, banca digitală cu peste 40 de milioane de clienți la nivel global, din care peste 3,5 milioane în România, a întrebat 15.000 de respondenți...
Ultima oră
Pe aceeași temă