16.4 C
București
sâmbătă, 15 iunie 2024
AcasăSpecialLansare INEDITĂ. Chevrolet prezintă un model nou pe YouTube. Vezi cum arată

Lansare INEDITĂ. Chevrolet prezintă un model nou pe YouTube. Vezi cum arată

Chevrolet aduce comunicaţiile digitale şi din cadrul mediilor de socializare la un nivel superior prin intermediul unei campanii inovatoare desfăşurate la nivel global pe YouTube pentru a sprijini lansarea în Europa a noului Chevrolet Captiva.

În cadrul unei premiere în domeniu, un grup selectat de creatori de conţinut YouTube extrem de populari produc scurtmetraje pentru a sublinia posibilităţile noului Chevrolet Captiva.

Obiectivul filmelor, intitulate Chevrolet Captiva Life Test, este să demonstreze avantajele şi spiritul SUV-ului Captiva cu ajutorul unor scenarii umoristice insolite, care explorează promisiunea mărcii, „Gata pentru orice”.

Personalităţile locale dau viaţă campaniei

Campania se bazează exclusiv pe creativitatea celebrităţilor YouTube, care sunt urmărite intens, cerându-le să creeze şi să documenteze o serie de „teste din viaţa reală” pentru SUV-ul Captiva.

Personalităţile YouTube participante reprezintă diverse culturi şi interese, începând cu Kai Man Wong de la DigitalRev TV, un împătimit al artei fotografice, la platforma „ideilor mari” Woki Toki şi stilul prietenos al guru-ului în materie de stil Patricia Jordan Palacios, vedeta canalului Secretos de Chicas (secretele fetelor).

Episoadele incitante ale campaniei Captiva Life Test prezentate până în momentul de faţă includ: o competiţie de frisbee în cadrul căreia SUV-ul se întrece cu un câine; o şedinţă rapidă de machiaj efectuată în timpul unei călătorii pe străzile aglomerate ale Madridului şi chiar pe drumuri mai accidentate şi un turneu internaţional de tenis de masă în interiorul autovehiculului.

Prima etapă a campaniei Captiva Life Test, însoţită de secvenţe din culise, va fi lansată pe 17 iunie 2013, în cadrul unui hub dedicat special campaniei, Chevrolet Europe YouTube din cadrul canalului www.captivalifetest.com. În cursul verii vor urma alte episoade.

O abordare revoluţionară

Campania Chevrolet Captiva este rezultatul direct al parteneriatului strategic global dintre Chevrolet şi Google. Conform opiniei lui Beate Stumpe, director de brand şi marketing al Chevrolet Europe, conceptul Captiva-YouTube constituie o provocare pentru modelul tradiţional al comunicaţiilor de marcă.

„În mod tradiţional, producătorii auto vorbesc despre performanţe, date tehnice şi design prin intermediul reclamelor TV. Cu toate acestea, trăim într-o lume hiper-conectată care ne permite să interacţionăm în mod real cu clienţii noştri pe multe niveluri diferite”, a declarat Stumpe.

„Campania noastră Captiva Life Test este o abordare inovatoare care face trimiteri la promisiunea noastră de marcă „Find New Roads”. Punerea modelului Captiva la dispoziţia creatorilor de conţinut YouTube a generat o serie de filme amuzante, distractive, care oferă clienţilor posibilitatea de a experimenta autovehiculul în moduri complet diferite. Filmele demonstrează literalmente modul în care modelul Captiva este gata pentru orice.”

Această combinaţie de lansare paneuropeană digitală a unui autovehicul nou desfăşurată de creatori de conţinut YouTube reprezintă o premieră în domeniul producătorilor de echipamente originale auto. Pe lângă mediile digitale, Chevrolet va utiliza publicitatea outdoor şi publicitatea above the line pe pieţele selectate pentru a canaliza traficul pentru campanie.

Benjamin Faes, director general produse şi soluţii noi al Google Northern Europe, a declarat: „Creatorii de conţinut YouTube dau formă culturii în era digitală. Colaborând cu creatorii de conţinut din lumea întreagă, Chevrolet poate stabili o conexiune cu comunităţile vizate şi experimenta crearea unui conţinut de brand relevant, convingător şi autentic care poate genera conversaţii animate şi crea o audienţă impresionantă.”

Printre iniţiativele anterioare de marcă Chevrolet – Google se numără campania premiată „Firsts” pentru modelul Chevrolet Sonic (Aveo) în SUA.

Conform prevederilor, campania Captiva Life Test va antrena milioane de vizualizări, în Europa şi în afara acesteia. Conform anticipărilor Chevrolet, campania va lua amploare atunci când cele mai incitante prezentări Captiva Life Test vor deveni foarte cunoscute în cadrul mediilor de socializare.

Imagini cu noua campanie pot fi vazute aici


 

Cele mai citite

Toți portughezii vor purta tricou CR7 la EURO 2024, ca să nu mai existe dubii în legătură cu marcatorul

IlustrațiiȘ Marian Avramescu Legenda vie a fotbalului portughez Cristiano Ronaldo mai are doar câteva zile până la debutul la Turneul Final al Campionatului European...
Ultima oră
Pe aceeași temă