Astra Asigurari deschide primul Centrul de Constatări Daune din Cluj-Napoca şi lansează platforma proiect a Biroului de Programare a Reparaţiilor din aceasta regiune. Compania, care este liderul pieţei de profil din România, a luat decizia deschiderii Centrului şi a Biroului pentru a oferi clienţilor săi servicii rapide, eficiente, la cele mai înalte standarde de calitate.
Cea mai importantă companie de asigurări
„Astra este cea mai mare companie de asigurări din România şi este foarte important pentru clienţii noştri să beneficieze de servicii permanent îmbunătăţite, de la deschiderea dosarelor de daună până la finalizarea lucrărilor de reparaţie”, a declarat Radu Mustăţea, preşedintele directoratului Astra Asigurari.
Astra Asigurari a mai deschis astfel de Centre de Constatări de Daune în Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Braşov şi Ploieşti. De asemenea, Astra va monitoriza online procesul de instrumentare a daunelor auto printr-o platforma IT, care va înregistra toate etapele parcurse de dosarul de daună: de la deschiderea acestuia până la finalizarea lucrării de reparaţie. Este vorba despre lansarea platformei proiect a Biroului de Programare a Reparaţiilor, împreună cu service-urile partenere. Fiecare service va fi, însă, evaluat tehnic înainte de a intra în acest program, într-un sistem de măsurare a dotărilor tehnice şi a gradului de satisfacere a clienţilor.
„Încercăm să îmbunătăţim serviciile atât în interiorul companiei noastre, cât şi în relaţia cu service-urile partenere. De exemplu, pentru clienţii Astra este important să aibă posibilitatea să vadă în timp real care este stadiul reparaţiei maşinii avariate, de aceea insistăm ca service-urile partenere să aibă montate camere de filmat în ateliere. Noi am dotat deja Centrele de Daună cu aparatură video. Clienţii îşi pot alege service-urile în funcţie de zona de interes sau de zona în care locuiesc. Noi vom evalua gradul de mulţumire al fiecărui client la finalul daunelor soluţionate”, a concluzionat Radu Mustăţea.
În primele trei luni ale acestui an, Astra Asigurari a plătit daune în valoare de 105.271.480 lei (28.395 de dosare plătite) pe segmentul RCA, în creştere cu 87 % faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut când au fost plătiţi 56.288.215 de lei pentru 14.221 de dosare.
Pe segmentul Casco, daunele plătite au fost, în primele trei luni ale lui 2011, de 54.703.532 lei (14.240 de dosare), în creştere cu 50 % faţă de aceeaşi perioada a anului trecut, respectiv 36.446.877 de lei (7.986 de dosare plătite).