5.6 C
București
vineri, 15 noiembrie 2024
AcasăSpecialÎnvaţă să vinzi la o nouă ediţie Workshop Sessions

Învaţă să vinzi la o nouă ediţie Workshop Sessions

Abilităţile de vânzare sunt esenţiale într-o economie competitivă, indiferent dacă eşti antreprenor sau îţi doreşti o carieră într-o companie. Pe 13 şi 14 februarie, Romanian American Foundation găzduieşte o nouă ediţie Workshop Sessions, eveniment al organizaţiei Akcees dedicat de această dată dezvoltării competenţelor de vânzare. Cu sprijinul BRD Groupe Societe Generale, participarea la eveniment este gratuită, iar aplicaţiile se realizează online pe site-ul proiectului akcees.com/workshop.

Pe durata celor două zile ale Workshop Sessions, 25 de tineri vor avea ocazia să înveţe ce înseamnă un proces de vânzare, cum pot identifica potenţiali clienţi, cum să prospecteze piaţa, dar şi cum să negocieze şi să îşi convingă clienţii. Noţiunile teoretice vor fi puse în practică prin aplicaţii, studii de caz şi jocuri interactive, iar participanţii vor avea ocazia să experimenteze şi vor învăţa cum să aplice tehnici de vânzare eficiente pentru a obţine rezultatele dorite.

„Util, plăcut, centrat pe nevoile participanţilor! Evenimentul m-a surprins în mod plăcut mai ales prin atitudinea organizatorilor, pregătirea trainerului şi uşurinţa de comunicare între noi şi invitaţii speciali. Mi-a plăcut foarte mult abordarea non-formală şi exemplificarea teoriei în practică şi am învăţat lucruri utile pe care le voi pune cu siguranţă în practică curând”, a declarat unul dintre participanţii ediţiilor anterioare Workshop Sessions.

Sesiunea de training va fi susţinută de Alexandru Băleanu, trainer BRD Groupe Societe Generale cu o experienţă de 12 ani în customer care, vânzări, comunicare şi management dobândită în companii importante din România. În ultimii 6 ani, Alexandru a livrat numeroase training-uri, în special pe abilităţi de tip „soft”, însă a fost implicat şi în proiecte tehnice. Având la bază studii economice în cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti, el s-a implicat de-a lungul timpului în diferite proiecte adresate tinerilor, cum ar fi Workshop Sessions, Grow, Training New Talents sau 360 Career Event, alături de Akcees, BEST Bucureşti şi alte organizaţii.

Programul susţinut de Alex va fi completat de invitaţi speciali care ocupă poziţii cheie în industrie şi care vor veni în faţa participanţilor pentru a le răspunde la întrebări şi a împărtăşi lecţii din propriile experienţe.

„Peste 200 de tineri au participat la cele 8 ediţii Workshop Sessions organizate în 2013 şi ne bucurăm că am putut să ne lăsăm astfel amprenta asupra dezvoltării lor şi să îi ajutăm să dezvolte competenţe practice pe care nu le învaţă la şcoală. Deschidem seria evenimentelor Workshop Sessions cu ediţia dedicată vânzărilor deoarece credem că este una dintre abilităţile esenţiale în ziua de astăzi, pe care din păcate nu o au prea mulţi tineri. Mulţumim pe această cale BRD Groupe Societe Generale pentru că investeşte în educaţia liderilor de mâine şi ne oferă susţinerea necesară pentru a facilita accesul gratuit al tinerilor în program!”, a declarat Cătălina Gaboră, Project Manager Workshop Sessions.

Workshop Sessions se adresează tinerilor studenţi şi proaspăt absolvenţi cu vârste cuprinse între 18 şi 28 de ani care îşi doresc să înveţe prin metode de educaţie non-formală şi să pună în practică lucrurile învăţate. Tinerii care doresc să acumuleze competenţe de vânzări pot aplica pentru participarea la Workshop Sessions completând formularul de înscriere disponibil online la http://akcees.com/workshop. Aplicaţiile sunt deschise până sâmbătă, 8 februarie, iar selecţia va fi efectuată de specialişti în resurse umane. Rezultatele finale ale procesului de selecţie vor fi comunicate aplicanţilor luni, 10 februarie.

Workshop Sessions este un proiect Akcees care urmăreşte dezvoltarea de competenţe şi abilităţi prin metode de educaţie non-formală şi se adresează tinerilor cu vârste cuprinse între 18 şi 28 de ani. Următoarea sesiune de training va avea loc pe 13 şi 14 februarie în Bucureşti şi va fi dedicată vânzărilor. Participarea la eveniment este gratuită, iar înscrierile se realizează online prin completarea formularului disponibil la http://akcees.com/workshop.

Workshop Sessions este un eveniment organizat cu sprijinul sponsorului principal BRD Groupe Société Générale şi al partenerilor Romanian American Foundation, Corny, Haribo, Leibniz şi Tipografie Xpress. Mediatizarea proiectului este asigurată de Radio Lynx, Radio România Internaţional, Forbes România, Cariere, Business Woman, România Liberă, Comunicatedepresa.ro, IQAds, eJobs, Startups.ro, România Pozitivă, Business Live, Online Student, Edu-TIM, Academic Link, Smart Financial, Bancherul.ro, Studenţie.ro, Studentul.info, Desprejoburi.ro şi Online Student.

Susţinem şi ne susţin: Senatul Studenţilor ASE Bucureşti, Student din Provincie, Edmundo, Educativa, Clubul Liderii Mileniului Trei, Business Club, AIESEC România, Advice, Voluntari pentru Idei şi Proiecte (VIP), Business Organization for Students (BOS), Asociaţia Studenţilor la Contabilitate şi Informatică de Gestiune (ASCIG), DA Afaceri, Incubator 107, Sindicatul Studenţilor din Cibernetică (SisC), Inspire Business, VWI Estiem, Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS), Softbinator, Romanian Business Leaders, Inventeaza.ro, Fundaţia Post-Privatizare şi Junior Achievement România.

Despre Akcees

Akcees este o organizaţie non-profit ce îşi propune să devină cel mai puternic catalizator al aspiraţiilor antreprenoriale ale tinerilor. Proiectele şi iniţiativele organizaţiei oferă tinerilor cu potenţial antreprenorial akcees la educaţie şi experienţă profesională de cea mai bună calitate, oportunităţi de networking, mentorat şi finanţare. Akcees contribuie la formarea de noi generaţii de tineri antreprenori prin facilitarea transformării ideilor inovatoare în afaceri de succes.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă