Lansat concomitent la Bucuresti si la Londra si introdus efectiv pe piata din Romania la scurt timp dupa aparitia sa in Europa, Chocolate, primul telefon din seria Black Label de la LG, a urmat si pe piata locala acelasi trend spectaculos avut in celelalte state. Cu vanzari care la nivel mondial au depasit 3 milioane de unitati, telefonul Chocolate s-a bucurat de succes si pe piata interna, unde s-a reflectat aceasta tendinta. La numai trei luni de la lansarea sa pe piata autohtona, s-au vandut peste 6.000 de unitati, modelul Chocolate pozitionandu-se astfel nu numai ca un terminal mobil premium, cu un design exclusivist, dar si ca un adevarat „best-seller”, acesta clasandu-se printre primele trei telefoane cel mai bine vandute pe acest segment, conform estimarilor LG Electronics.
Aceasta evolutie pozitiva i-a determinat pe producatori sa lanseze pe piata noastra si modelul White Chocolate. „Estimam ca pana la sfarsitul anului vanzarile „familiei” Chocolate vor depasi 35.000 de unitati”, a declarat dl Han Khyu, presedinte al LG Electronics Romania.